gnilb Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Pusser opp litt felger om dagen Litt dårlige bilde men.. Dette er første felgen og trenger bare litt fin polish så er den ferdig Fått tak i torx så da ble det bytte av seter Passasjersete ute Rotete og jævli under Jeg fant, jeg fant Det fungerer også Ordnet litt i gammel løsning. Fant ut at hvis man tar setet helt opp så kommer man til med skralle! Så slipper man å bruke fastnøkkel å kuke innimellom dekslet som er på siden Passasjerstol ferdig Mangle flere pinns her enn det som brukes på stolen som står i nå. Betyr det at jeg har ledningsnett til elektriske stoler? Noen som vet hva denne bryteren er? Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Blir bra det har Og enda bedre når denne monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Takk Hadde nesten glemt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 de ekstra kontaktene er til elektrisk sete ja, den ekstra er vel til sidestøtte på el setet sava å grom bil!! skal ha acs fanger på min og Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Åh, takk for svar Takk! Har ikke hørt det ofte Kult at du skal ha det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Xenon er bestilt. Det er snart vinter her i nord så vinterdekka og vanlige lykter er montert. Alt av anlegg er ute og får forhåpentligvis ny eier snart Jeg venter også på en pakke fra tyskland som ble sendt for noen dager siden. Kanskje det faller i smak hos noen da det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Xenon er bestilt. Det er snart vinter her i nord så vinterdekka og vanlige lykter er montert.Alt av anlegg er ute og får forhåpentligvis ny eier snart Jeg venter også på en pakke fra tyskland som ble sendt for noen dager siden. Kanskje det faller i smak hos noen da det kommer lemme know mystiske pakker asså! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Må følge med her! Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Blir nydelig med ac fanger! Gleder meg til å se den på, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 De ekstra kontaktene i kontakta er vel kanskje til memory stoler tror jeg, elektriske stoler trenger i teorien kun 2 ledninger, jord og + Stolene mine er elektriske og passasjerstolen har kun 5 ledninger, 2 er til stolene og 3 andre til setevarme (som jeg ikke har) Førerstolen som har memory trenger alle 12 hullene i kontakta, selv om jeg har røsket ut memory og koblet det som passasjersete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Blir nydelig med ac fanger! Gleder meg til å se den på, stå på Håper jeg også kommer på på nyåret så håper du er tålmodig De ekstra kontaktene i kontakta er vel kanskje til memory stoler tror jeg, elektriske stoler trenger i teorien kun 2 ledninger, jord og +Stolene mine er elektriske og passasjerstolen har kun 5 ledninger, 2 er til stolene og 3 andre til setevarme (som jeg ikke har) Førerstolen som har memory trenger alle 12 hullene i kontakta, selv om jeg har røsket ut memory og koblet det som passasjersete Aha da er det mulig å få elektriske etterhvert Ang m5 stabstag så er det lagt inn i planen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 M5 stabstag er et MUST! billig er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ja, hvertfall brukt fra koed har det noe å si om det er 3,6 eller 3,8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Så lenge det er 25mm Byttet nylig til dette selv med tilhørende polyforinger og stabledd. Ble en drøm å kjøre ! Blir bra bilen din btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Aha da må jeg neste bare få tak i det! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå