Gå til innhold

BMW 320d 4x enderør eksos

rub1he
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vurder å kjøpe meg en BMW 320d E46 M-sport 2005 modell.

Noen som vet hvor jeg får kjøpt ombygningseksos med 4x enderør (to på hver side). Har leitet en del rundt om kring på nettet. Finner lite som passer 320d’en.

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. like jalla som f.eks en 320d eller 520d med M-Sport utstyr?

Konstruktiv kritikk er bra. Hva med å komme med forslag til en annen eksosløsning?

Eisenmann?... Eller enda finere... originalt. 4 blås på en 320d er bare tullball og på alle måter temmelig jalla... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tøft med 4 utblås på E46 :) Men når det er en 320D det er snakk om ville jeg heller gått for 2x rette endestusser. Den originale stussen som titter ned i bakken synes jeg ser for stusselig ut, så skjønner godt at du vil bytte den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En variant som ser nogenlunde fornuftig ut på E46 320d er et enderør a la E90 med rekkefirere. Ganske mange her i Danmark som har E46 320d har valgt denne varienten.

01162.jpg

Rent utseendemessig må du vel være enig i, som nevnt over, at 2 rette ved siden av hverandre er penere?

032-H3R_032-B3R_032-B6R_032-H6R_032-H5R_032-B7R_BMW_E36_3-series_98-05_rostfritt_stainless.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent utseendemessig må du vel være enig i, som nevnt over, at 2 rette ved siden av hverandre er penere?

Absolutt, men jeg kommer bare med konstruktive forslag. 4 blås på en dieselrekkefirer er rimelig jalla for å si det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at 4x enderør er jalla. Har til og med sett et par tilfeller hvor det ikke er eksos på den ene siden en gang. Blir også litt feil med kun potte på den ene siden, for det viser vel ganske godt bakfra og ser helt feil ut. Men kanskje mest av alt; på en 320d er det alldeles overdimensjonert..

Gå heller for å bytte ut den originale potta med ei mer sportslig potte med 2x enderør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...