ingard Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 2k for gule hella? Litt lite enda, men vi lar det stå.
Bmweee Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 har du bilder av hele baklyktene? med den delen som går under bagasjeromms luke også..
Bmweee Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 såg de andre bildene nå ja..Har du evnt bilder av dette på bil?
ingard Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 såg de andre bildene nå ja..Har du evnt bilder av dette på bil? Ikke med disse lyktene, da de aldri har vært på en bil, men legger med noen bilder av andre biler Og her er et bilde av vingen:
kroken Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 kan hente baklyktene i helgen om budet er bra nokk får deg
Bmweee Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 oki, tror faktisk de kanskje ikke passer helt inn på min grønne e34 da.. men sorry ot da, det tredje bildet, har du flere bilder av den?..ta på pm gjerne..
PenguiN- Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Jeg har ACS (se link i signatur) felger...bytte mot dine rondeller? er i trondheim send PM hvis OK! (dekkene mine tar jeg av, for det er vinterdekk og skal på dine felger evt!
RoaldJ Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 legg ut noen biler av hver felg, og bilder av dekkmønsteret. så vet vi hva vi byr på.. er på jakt etter slike felger, men vil vile litt mer hvordan de ser ut.
ingard Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 legg ut noen biler av hver felg, og bilder av dekkmønsteret. så vet vi hva vi byr på.. er på jakt etter slike felger, men vil vile litt mer hvordan de ser ut. Hei! Se om linken i førsteposten fungerer. Jeg la ut masse bilder av alt, og mange av hjulene. Er det lite repons her fordi det må hentes i Trondheim? Vet at det er lite deler å få kjøpt i Trondheim generelt, så er kanskje derfor. Jeg kan som sagt kjøre det nordover mot Bodø PenguiN: Høres ikke dumt ut, men jeg er nok bare interessert i rent salg akkurat nå
ingard Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 LINK TIL FLERE BILDER: http://img534.imageshack.us/g/mg4673w.jpg/
PenguiN- Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Jeg kan betale 1000,- i mellomlegg dersom du kan møte meg i trondheim som sagt, dekkene dine kan du legge på felgene mine, for vinterdekka må jeg nesten ha på dine
Runar-CSi Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Det blir nok desverre ikke aktuelt for min del, det fulgte med sorte hella lykter på min bil. Desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå