skurtan Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Har vind susing fra høyre bakdør i en e39, kan det være en pakning? Evt. hvor mye koster det for ny pakning, er det mye stress? Evt. noen i haugesund's området som kunne hjulpet meg med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerskemorrowerk Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Det første jeg gjerne gjør er å tette rundt lister, eller mellom dør og karroseri med teip, så jeg får utelukket at det kommer fra andre steder, på den måten er du ihvertfall sikker! List tror jeg ikke er serlig dyrt, 2 sek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerskemorrowerk Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 den koster rundt 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Du kan jo også justere låskassen som sitter i dørbladet. To skruer og løsne om jeg ikke husker feil. Da får du døra mer inn mot pakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Få noen til å kjøre også setter du deg bak og hører etter hvor det kommer fra. Gjorde det på min og fant ut at det kom fra den bakerste lille ruta i bakdøra.. Ser ingen tegn til at noe er galt fra utsiden men vindstøy er det. Teipa igjen rundt vinduet inni hofmeister knekken og lyden var vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Hvis gummien på jekkepunktet bak har falt ut kan det gi litt vindstøy.var slik på min i høyere hastighet.Dørlister\pakning er billigst på koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skurtan Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Få noen til å kjøre også setter du deg bak og hører etter hvor det kommer fra.Gjorde det på min og fant ut at det kom fra den bakerste lille ruta i bakdøra.. Ser ingen tegn til at noe er galt fra utsiden men vindstøy er det. Teipa igjen rundt vinduet inni hofmeister knekken og lyden var vekk Det er fra bakruta min lyd også kommer ifra! Hvor er hofmeister knekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Hofmeisterknick-e36.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Har også fått irriterende vindstøy bak der på min touring. Betydelig støy som plager meg litt. Er dette en jobb for proffer å bytte eller er det mulig å gjøre dette selv? Kunne tenkt meg Shadowline lister samtidig da crommen begynner å bli oksydert. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå