jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Vi Bygger banebil av en 2001 E39 M5 om dagen så vi selger komplett interiør,sort/mørk grønt,svart alcantara taktrekk med takluke,dørtrekk,hattehylle,sikkerhets seler,multifunksjons ratt,alt av stereo/multimedia/gps,alle airbagger med hjerne og sensorer,orginale dempere,midtkonsoll med telefon,etterhvert komplett eksos hvis jeg rekker å lage nytt innen våren kommer.alt av deksler i bagasjen er grått og selges også. ingen utvendige deler selges før jeg er ferdig med å støpe nytt widebody kitt. pc'n er full så jeg får ikke lastet opp mer bilder,men skal få ordnet det straks, er det noe folk trenger inni bilen så send pm eller ta kontakt på tlf 91599359, bilen står i oslo og det er mulig å stikke innom å se på det man eventuelt ønsker. kom med bud!!!!!!! Ps! selger ikke instegslister,speil og fangere da det er standard på ønskelisten til folk. Jarmund Indrelid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 pris på eksosanlegget, selger du det komplett om du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Hvor mye skal du ha for komplett taktrekk og har du noen bilder av dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Armlene som er justerbart? Hvilken farge er det? Gulvteppe ? Hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Vi Bygger banebil av en E39 M5 om dagen så vi selger komplett interiør,sort/mørk grønt,svart alcantara taktrekk med takluke,dørtrekk,hattehylle,sikkerhets seler,multifunksjons ratt,alt av stereo/multimedia/gps,alle airbagger med hjerne og sensorer,orginale dempere,midtkonsoll med telefon,etterhvert komplett eksos hvis jeg rekker å lage nytt innen våren kommer.alt av deksler i bagasjen er grått og selges også. ingen utvendige deler selges før jeg er ferdig med å støpe nytt widebody kitt. pc'n er full så jeg får ikke lastet opp mer bilder,men skal få ordnet det straks, er det noe folk trenger inni bilen så send pm eller ta kontakt på tlf 91599359, bilen står i oslo og det er mulig å stikke innom å se på det man eventuelt ønsker.Ps! selger ikke instegslister,speil og fangere da det er standard på ønskelisten til folk. Jarmund Indrelid. pris og ikke minst bilder av intriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 cd-spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 2000 inkl frakt får taket og tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersena Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Interiør lister? Farge og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerrn1 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Interiør lister? Farge og pris? Lurer på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Armlene som er justerbart? Hvilken farge er det?Gulvteppe ? Hvilken farge? justerbart ja og møregrønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Interiør lister? Farge og pris? Lurer på det samme. Tenker dere på listene som går på dashbordet og dørtrekkene? det er i tilfelle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 2000 inkl frakt får taket og tilbehør? desverre det går i dag for 3500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Har bud på 4000 kr kun for forsetene,men er hypp på å bli kvitt alt da det tar mye plass. så jeg selger heller for og bakseter.alle dørtrekk og teppe om ønskelig for 5000kr. skal få ordnet bilder i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 dørtrekk, tofarget mørk grønn og svart. strøkent multifunksjonsratt. orginale 18" m5 felger. (ikke dekk) ett og annet merke men de ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå