Gå til innhold

div E39 M5 deler selges,navi,stereo,eksos,katalysatorer

Share

Anbefalte innlegg

Vi Bygger banebil av en 2001 E39 M5 om dagen så vi selger komplett interiør,sort/mørk grønt,svart alcantara taktrekk med takluke,dørtrekk,hattehylle,sikkerhets seler,multifunksjons ratt,alt av stereo/multimedia/gps,alle airbagger med hjerne og sensorer,orginale dempere,midtkonsoll med telefon,etterhvert komplett eksos hvis jeg rekker å lage nytt innen våren kommer.alt av deksler i bagasjen er grått og selges også. ingen utvendige deler selges før jeg er ferdig med å støpe nytt widebody kitt. pc'n er full så jeg får ikke lastet opp mer bilder,men skal få ordnet det straks, er det noe folk trenger inni bilen så send pm eller ta kontakt på tlf 91599359, bilen står i oslo og det er mulig å stikke innom å se på det man eventuelt ønsker.

kom med bud!!!!!!!

Ps! selger ikke instegslister,speil og fangere da det er standard på ønskelisten til folk.

Jarmund Indrelid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi Bygger banebil av en E39 M5 om dagen så vi selger komplett interiør,sort/mørk grønt,svart alcantara taktrekk med takluke,dørtrekk,hattehylle,sikkerhets seler,multifunksjons ratt,alt av stereo/multimedia/gps,alle airbagger med hjerne og sensorer,orginale dempere,midtkonsoll med telefon,etterhvert komplett eksos hvis jeg rekker å lage nytt innen våren kommer.alt av deksler i bagasjen er grått og selges også. ingen utvendige deler selges før jeg er ferdig med å støpe nytt widebody kitt. pc'n er full så jeg får ikke lastet opp mer bilder,men skal få ordnet det straks, er det noe folk trenger inni bilen så send pm eller ta kontakt på tlf 91599359, bilen står i oslo og det er mulig å stikke innom å se på det man eventuelt ønsker.

Ps! selger ikke instegslister,speil og fangere da det er standard på ønskelisten til folk.

Jarmund Indrelid.

pris og ikke minst bilder av intriør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...