Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

Makan! Tenk å kjøre ubrukelig stuk og hjul på en m5 xD hehe :P

Blir godt å se den bli litt jordnær den også ;) e36 var ikke noe for deg eller?

Jeg har jo m5 for at det er en m5. Ingwn kjøper vel en stor tung m5 med skilter for å kjøre på bane? Da hadde jeg momset inn en svensk bil til en åttendedel av prisen av denne.

Mulif det dukker opp noen pene schnitzer felger med korrekt dimensjon også etterhvert..

Å når det gjelder E36 så hadde jeg nok M3 lenge før du var konfirmert!! :mrgreen:

Å en compact dukker nok opp igjen veldig snart.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan! Tenk å kjøre ubrukelig stuk og hjul på en m5 xD hehe :P

Blir godt å se den bli litt jordnær den også ;) e36 var ikke noe for deg eller?

Jeg har jo m5 for at det er en m5. Ingwn kjøper vel en stor tung m5 med skilter for å kjøre på bane? Da hadde jeg momset inn en svensk bil til en åttendedel av prisen av denne.

Mulif det dukker opp noen pene schnitzer felger med korrekt dimensjon også etterhvert..

Å når det gjelder E36 så hadde jeg nok M3 lenge før du var konfirmert!! :mrgreen:

Å en compact dukker nok opp igjen veldig snart.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Slapp av du a? :P det var ment som en spøk fra den evige diskusjonen om stance/dekkstrekk på m-bil... synes det er kult å ha litt dekkstrekk og stance uansett om det er 316, 525 eller m5 jeg!

Jeg vet iallefall at e36 ikke er noe bil for meg, så lurte på om du følte det samme siden du har solgt den før du har lagt ut et bilde av den tilogmed :P så at du begynner å bli grå i håret har lite med saken å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få til det ja tror jeg. Har friuke nå, men blir en tur til svisswax på lillehammer i løpet av uka ihvertfall. Er vel snart så du ikke slipper ut din mer i år vel? :)

Begynner å bli kjølig til den nå ja;-) neida så sant det ikke regner så kan i lufte den;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kw v.2 ligger nå på postkontoret.

Lakkering blir neste fase før vinteren. Før våren kommer, blir det full gjennomgang på svissvax på lillehammer. Farge til interiøret er bestillt, så alt skal bli i nystand.

Nyeste investering er her.. ytademu4.jpg

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kw v.2 ligger nå på postkontoret.

Lakkering blir neste fase før vinteren. Før våren kommer, blir det full gjennomgang på svissvax på lillehammer. Farge til interiøret er bestillt, så alt skal bli i nystand.

Nyeste investering er her.. [ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Oj oj se dær ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...