RS-Heggem Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 "Hello Frode ! Today I visited the paintshop. He told me that he will not manage to spray your centers until Friday evening. And he will be on holiday for the next two weeks... So the paint job will be delayed until then. I am hoping that this is OK for you... Cheers, Claus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Hehe.. liker at de forklarer hvordan det kommer til å bli, også sier de på slutten "I hope this is OK for you" Kjipt da :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Tjaa.. Her har det ikke skjedd mye.. Felgene fra claus er vel snart på vei, men ellers har jeg kjøpt et sett til med 18 tommere. Er det noen som eventuellt har lyst til å kjøpe bilen? Har lyst på noe heeelt annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Hva nå? Trist å selge den vel? Pris og km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Ja trist å selge. Pris blir med ett felgsett rundt 265-270000,- Så da går jeg ut ifra at jeg kan beholde den en god stund likevel.. Ellers kan jeg sette den tilbake til helt orginal og selge den en del billigere om noen vil.. Km er 162000. Med unntak av panseret vil jeg nesten kalle den strøken. (for oss som vet hva ordet strøken innebærer. Litt slitt for og bakrute er vel det eneste..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Grei pris for den som sjønner hva det koster å få en bil så fin;) men tviler på att noen betaler 270 for en e39 nå.. Isåfall er min også til salgs:) spent på felgvalget ditt:) di kommer vell snart nå denne blir vell ikke brukt i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Ja du kan jo tvile.. Man får jo også det man betaler for, for denne bilen har aldrig blitt misbrukt. Det er nok heller ingen vinterbil nei. I såfall setter jeg på orginal-understellet og fangerene, så er det bare tut å kjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Isåfall er min også til salgs:) M5'n? Eller den andre? Herlig bil RS, men selge rett etter du har fått den så tøff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 270 000kr?... Da kan du ikke belage deg på å få solgt hvertfall..haha 530d M-sport biler med 120000km på tellern går såvidt over 200 000kr..heh Men bortsett fra det, så er bilen din konge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Isåfall er min også til salgs:) M5'n? Eller den andre? Herlig bil RS, men selge rett etter du har fått den så tøff? Hehe ikke m5"n nei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Tjaa.. Vad tycks? Leppa er kun prøvemontert og ikke festet på noen måte. Ble usikker på dette her jeg. Innvendinger? Hvor kjøpte du denne lippen og ka er prisen? OG kor fikk du tak i gitteret i mitten som er luftehull i ? Linker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 270 000kr?... Da kan du ikke belage deg på å få solgt hvertfall..haha 530d M-sport biler med 120000km på tellern går såvidt over 200 000kr..hehMen bortsett fra det, så er bilen din konge;) Du vet vel det du Mr. Besserwisser. Tragisk med alle "listepris-rytterene" på bimmers ass.. Isåfall er min også til salgs:) M5'n? Eller den andre? Herlig bil RS, men selge rett etter du har fått den så tøff? Takk for det. Frister jo selvfølgelig både med annen bil og annet bosted, men nå som bilen har kostet meg det den har gjordt allerede, er det vel bare å fortsette vel? Hvor kjøpte du denne lippen og ka er prisen? OG kor fikk du tak i gitteret i mitten som er luftehull i ? Linker?? Tjaa. Leppa ble kjøpt av exoticstuning, men den er nummerert og tatt ut av produksjon. Kostet vel mellom 5 og 5 lapper tollet inn i Norge. Det andre er ebay-vare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Må ikke selge vogna Er jo bortimot, om ikke helt perfekt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Må ikke selge vogna Er jo bortimot, om ikke helt perfekt snart Utseendemessig er jeg tilnermet lik tilfreds ja. Men, motormessig da... Sur diesel.. (og mangler 2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 270 000kr?... Da kan du ikke belage deg på å få solgt hvertfall..haha 530d M-sport biler med 120000km på tellern går såvidt over 200 000kr..hehMen bortsett fra det, så er bilen din konge;) Du vet vel det du Mr. Besserwisser. Tragisk med alle "listepris-rytterene" på bimmers ass.. Sant. Som hvis jeg skulle solgt min egen, er ikke noe på markedet og sammenlikne med. Er vel ingen 330iT på markedet som er facelift og uten firehjulstrek, hvertfall ikke med manuell og M-tech2. Når bilen i tillegg har rusla 57500 km, da sier det seg selv at jeg skal ha litt mer enn en bil med 100000 km til, som 99% sikkert er dårligere i lakken og generelt mindre "strøken". Men er nok slik at man må treffe en selger som virkelig har skikkelig lyst på akkurat DEN bilen. Håper du beholder den og heller setter inn en S62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå