jakobm5 Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Blir fort sånn når man er yrkessjåfør vettu.. Har ikke vært hjemme på snart 3uker, og da var det ikke bilen som hadde prioritet heller. Mulig jeg svinger innom Frederick på Schmiedmann i morgen og henter det nye panseret mitt.. Orginalt fra BMW selvfølgelig. Men, jeg bør vel ikke våge meg innenfor veggene der, siden lønninga kom forrige uke.. Toning blir. Har også et par andre planer, Men er morro og skjule litt også.. Ikke no hemliheter mr Heggem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Nå har jeg vært ute å handlet igjen.. Håper på bilder til neste helg.. Ellers skjer det ingen ting. Bilen har stått med salt på seg rundt en måned, så idag ble det vaskedag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Bilder:):):)/) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Har ikke fått hentet ennå. Muligens i kveld?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Flott sitter å sikler på fronten din nå.. Nydelig den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 skal love deg at bilen ikke er mye å sikle på nå, med 16" vinterhjul! Meeen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... permPage=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Tøft selge rennesportene til meg kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Det blir dyrt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Det blir dyrt!! Send meg pm om hvor dyrt.. Kansje du vill ha de smidde jeg hadde på tyringen i mellomlegg og loads of cash? uansett dette tar vi på pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Da ble det nye vinterhjul. Jorde neimmen ikke skam på bilen synes jeg. Og så kom det ei pakke med litt felgpleie-artikler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Ble bra med Alpina ja hva er den powerball og powercone for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Dette ble ikke dårlig nei! Var det 17"? Powerball og powercone er vel polerings"padder" såvidt jeg har skjønt det? Koble på maskina for å komme til mellom eiker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Den ble grom med Alpina vinterhjul! Åssen dekk bruker du på de? Swissvax har også en grom pakke med polerballer, litt dyrt, men veldig bra. Greit når du også skal polere på Alpina felgene dine. http://www.swissvax.no/produkter/felg-dekk-produkter/art-303-swissvax-spoke-wheel-cleaning-kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Den sv pakka er for vask av felger. Jeg har Mothers-greiene for å hjelpe meg med polering av felgkantene på felgene mine. Alpina-felgene er orginale 2-delte i 8 og 9x18" Det er tydlig at de må pusses opp, så da tenkte jeg at jeg kunne kaste på et sett med piggfritt, så slipper bilen å stå på de kjedelige orginale ballong-hjula. Fikk meget god pris på 4 Hankook dekk i 215 og 235, så da var ikke valget vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå