Jørgen Lie Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Har jo sett d der da, opptil flere ganger! Men, synes d kom meg for øret ETTER at d bildet der ble lagt ut at d var noe på G.. Skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Har jo sett d der da, opptil flere ganger! Men, synes d kom meg for øret ETTER at d bildet der ble lagt ut at d var noe på G.. Skyt meg om jeg tar feil Joda, du har rett i det. Det er på tur en større oppdatering.. Men ikke før om et par uker, for nå i helga er det utdrikkningslag, neste helg er det bryllup, så det blir litt hektisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Har jo sett d der da, opptil flere ganger! Men, synes d kom meg for øret ETTER at d bildet der ble lagt ut at d var noe på G.. Skyt meg om jeg tar feil Joda, du har rett i det. Det er på tur en større oppdatering.. Men ikke før om et par uker, for nå i helga er det utdrikkningslag, neste helg er det bryllup, så det blir litt hektisk.. Hørest bra ut mr ;€ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 viewtopic.php?f=45&t=180521&p=2356781#p2356781 Kan godt selges. Kom med bud.. Km er nå 164000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hehe, hva er en kurant E46 touring da? Synd dette er diesel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Selge? Hva er dette for noe nå da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Er vel 30-års krisa som fruen kaller det.. Er i tenkeboksen etternoe med færre dører, og mer motor (bensin). Angående innbytte i 39 eller 46 er vel det ikkeaktuellt lenger. Må bli rent salg, eller innbytte i en E93 eller lignende med høvelig motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Gratulerer med skilter da Faktisk så har jeg tenkt samme tanken som deg... Kaste dieseldyret og kjøpe sprekere bensinbil.. Men, nå har jeg handla R6, så får vente litt og se om det kurerer lystene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Hater to-hjulinger.. Livsfarlig er det.. holder meg til 4 hjul eller fler jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hater to-hjulinger.. Livsfarlig er det.. holder meg til 4 hjul eller fler jeg.. Hehe d er sant;) men selge er ikke bra:( hvordan gikk det med store oppdateringen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Den store updaten er i boks den jakob. Må bare få overført pengene til kameraten min. Var bryllup nå i helga, og vi 5 siste som reiste fra festen enda opp i ektesenga til brudeparet. Flotte forlovere og venner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hehe soppas ja;) spent på denne updaten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Spent på update jeg også! e93 kan bli morsomt med litt motor, er ikke så mange av de cab'ne virker det som? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Er jo noen av de cab'ene da, men felles for de er vel kjedelig lakk, eller interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Har ikke sett mange av dem selv, men da har du jo noe å gjøre med den du evt kjøper da;) kjedelig å ha en "ferdig" bil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå