Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring

Anbefalte innlegg

Har jo sett d der da, opptil flere ganger! ;) Men, synes d kom meg for øret ETTER at d bildet der ble lagt ut at d var noe på G.. Skyt meg om jeg tar feil :)

Joda, du har rett i det. Det er på tur en større oppdatering.. Men ikke før om et par uker, for nå i helga er det utdrikkningslag, neste helg er det bryllup, så det blir litt hektisk.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo sett d der da, opptil flere ganger! ;) Men, synes d kom meg for øret ETTER at d bildet der ble lagt ut at d var noe på G.. Skyt meg om jeg tar feil :)

Joda, du har rett i det. Det er på tur en større oppdatering.. Men ikke før om et par uker, for nå i helga er det utdrikkningslag, neste helg er det bryllup, så det blir litt hektisk.. :mrgreen:

Hørest bra ut mr ;€

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel 30-års krisa som fruen kaller det..

Er i tenkeboksen etternoe med færre dører, og mer motor (bensin).

Angående innbytte i 39 eller 46 er vel det ikkeaktuellt lenger. Må bli rent salg, eller innbytte i en E93 eller lignende med høvelig motor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med skilter da ;)

Faktisk så har jeg tenkt samme tanken som deg... Kaste dieseldyret og kjøpe sprekere bensinbil.. Men, nå har jeg handla R6, så får vente litt og se om det kurerer lystene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...