Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring

Anbefalte innlegg

Ser den, får mer og mer lyst på en sånn selv :P selv om den på en måte ødelegger litt av m5-formen i front, så er den sprek på en helt annen måte ;)

En M5 front er ikke så perfekt at den ikke trengs å endres på. Dessuten har gud og hverman den fronten nå.

Dessuten er denne leppa noe av det sprekeste man får, udiskutabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er front, sorte de lykter, og diverse småtteri til E30'n på tur. Eu på ei uke, så får vi se hvordan det går. Jeg vet traversforingene bak er slitt, sammen med stabstag foringene og kyllingbein.

Deler til det blir bestilt etter kontroll, så jeg ser om det er mer som må skiftes. Virket tight og fin i hele understellet, så det blir vel ikke så grusomt spennende.

Litt spent på om jeg får mangel på sideblinklys på det verkstedet, siden det er en importbil så har den jo ikke det. Derfor følger de fæle M3 speilene med blinklys med som en nødløsning.

Angående touringen sååå, skjer det ikke så mye.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke samme sentrene. (Heldigvis) Mine er myyyye kulere enn dine!! :mrgreen:

vet ikke hvorfor det er sånn jeg. De heter jo Type 1 begge to. Skal høre med Claus jeg.

Om ikke annet, leppe og sorte frontlykter til E30 blir hentet på posten i morgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...