RS-Heggem Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg har sett på den alpinaen jeg også, den er helt nydelig. Skulle gjerne tenkt meg å bytte, heeelt likt! Kanskje gitt litt imellom også. Unnskyld at jeg spørr i tråden, men er det virkelig biturbo i de der? Er jo trangt nok som det er der syns jeg Jepp. Er den første dieselen alpina la hånden sin på. Den sinteste dieselen på førsten av 2000 tallet. Jeg har sett på den alpinaen jeg også, den er helt nydelig. Skulle gjerne tenkt meg å bytte, heeelt likt! Kanskje gitt litt imellom også. BMWs are bils, not båts. Vakke fritt for feiktre inne der.. Jaja, jeg synes det passer med tre i en sånn bil som alpinaen jeg da. Ser jo helt fantastisk ut. En av få E39er jeg har sansen for. Synd å lese om lippa... En av få E39er jeg har sansen for. Synd å lese om lippa... Takk for det. Har sendt en mail angående ny leppe. Helt naken uten den. Bilen er jo helt streit uten noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Må være bra trøkk i den da ja! Greit register med to turboer. Vet du hvem kasse de har brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Tror nok det kun er motormessig det er endringer på bilen ja, med unntak av en evt omprogrammering av lådan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Er og chippa til 280 hk den alpina'n der så skyver nok det. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Må nok ta meg en tur innom for å se på den bilen der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Når man har en slik bil gjør det ingenting at det er "feil" drivstoff, slår jo det meste av andre e39'r på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Så sant, så sant! den skulle bare vært alpina-blå, så hadde jeg kjøpt den første gangen jeg så annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kun motormessig, og ikke annet enn omprogramering av kassa? Kassa tåler jo ikke no mer med omprog.. Bare å chippe min da.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Har sett på den bilen der selv mange ganger. Ser fin ut. Har ligget for slag lenge nå.. Enig med deg Frode, tre skal det være i en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kun motormessig, og ikke annet enn omprogramering av kassa? Kassa tåler jo ikke no mer med omprog.. Bare å chippe min da.. heh Jeg finner kun at de er levert med 6 trinns getrag og 5 trinns switchtronic kasse fra zf. Har sett på den bilen der selv mange ganger. Ser fin ut. Har ligget for slag lenge nå..Enig med deg Frode, tre skal det være i en slik. Men i en sånn bil M-tech, skulle det vært popplar! Det er en nydelig trefarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Er switchtronic noe spesielt? Ser det er giring på rattet men. Eller er det samme greia som de vanlige kassene? Har GM kasse i min og din men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 det er det samme som en her inne gjorde på 740'en sin. Monterte spaker fra E46 M3 smg. Det er jo bare det at de har knappene på rattet. Ja vi har gm, men D10 er bygget på 3 literen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Nei å nei:/ datt jo mye i pris bilen nå uten den unike fronten:/ kondolerer heggem:o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Tror nok jeg skal få tak i ei erstatningsleppe. Virker sånn når jeg snakker med ham iallefall, men har ikke fått bekreftet det ennå. Har gått litt mye kr i det siste da jeg har investert i to sett felger til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 meg og meg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå