Kristian Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Noe sier meg at jeg var ute i siste liten med å bestille meg nye felger.. 10-12 ukers leveringstid er i meste laget.. Du kan jo avsløre hva slags hjul du har kjøpt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Du har kjøpt nå a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Du har kjøpt nå a?? Noen nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Du har kjøpt nå a?? Noen nye felger. Liker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Nye felger montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Uten bilder??? MEGA TEAS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Nye felger montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Ja det er bare dårlig gjort Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Nye felger montert! Nå får du ta deg sammen! Ikke en gang på FB har du postet bilde! Jeg lurer veldig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Kun en har fått bilde på telefon!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Å jeg sier bare......... Fytti helsike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Kom igjen nå da!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Jeg sier i hvertfall ikke no ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Nå synes jeg du må dele med oss snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Dårligste teasen på bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå