RS-Heggem Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 De felgene blir ikke avslørt. Men, jeg kan avsløre at de er tre-delte, og leveres etter mål fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 redd for noen skal handle dem samme? ser ikke helt greia. pen bil du har sånn ellers men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Mulig dere ikke skjønner hvorfor jeg ikke sier hvilke felger det er nei, men det får bare være. Felgene er jo godt kjent, så det er jo godt mulig flere på forumet dukker opp med sånne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Tipper rotiform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Nå har jeg brukt siste timen på å lese gjennom din tråd,, og som en tidligere nevnte kort her - hvor I alle dager gjør du av alle disse tidligere felgsettene dine?!? Og to til I vente, ja... Fantastisk bil, ekstremt mye jobb og tid som er gått med her, og ikke minst - for et resultat! Men jeg skal også innrømme at jeg vurderte på påmontere sorte nyrer på bilen jeg har, er nå glad for at jeg ikke har kommet så langt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Jeg må rette deg. 3 felgsett i vente. Breyton er i lagercontainer (sprengningssikker beregnet på fyrverkeri), ac schnitzer er hos et annet medlem på forumet. Morro du tok deg tid til å titte innom ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 viewtopic.php?f=45&t=258006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Nei? vent til etter gs-treffet så jeg får sett den først da! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Er ikke mye å se. Er en helt vanøig touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Blir det drømmebil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Hva har du kjøpt felgene til da? Siden du selger denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Felgene er jo bestilt til touringen men.. Er jo kanskje mulighet for å montere de på en evt annen bil også? Går jo 11" med dette innpresset på E91 her på forumet også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Lest gjennom hele trådem, konge bil du har, bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Jaja. Vært på langtur med touringen idag. På tur hjem med to biler i dette sekund. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå