Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

dette ble nydelig heggem:) mye bedre nå når du fikk på skilt og ramma, ser ikke ut som en rieger fanger lengre:)

Hmm. Jeg synes derimot at fangeren passer mye bedre uten skilt og plate jeg. Gir et mye mer cleant look. Men måtte montere det i en fart, fordi biltilsynet skulle absolutt ha teknisk kontroll for en uke siden. :( fikk mangellapp på senkesett 4 dager etter det var montert, så har ikke vunnest å bestille hjulstillings-kontroll engang..

Etter det blir det vel en eller annen billig dritteksos.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritrå bil altså, likte faktisk leppa du har satt på, skiller seg ut fra alle andre e39, ikke var den så jævlig voldsomh heller at den ødela fronten, gratulerer med tøft stuk og fin bil.

Sitat av Superturbodiesel Skrevet: Man Jun 06, 2011 17:55

Perfekt stuk, men frontleppa var ikke mye pen.. ellers en veldig fin bil!

:mrgreen: Men takk! Det varmer ekstra mye når det kommer fra en kritisk sjel som deg. :mrgreen:

Hehe, lov å skifte mening vettu, kikka kanskje nærmere på den etter kommentar nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Skiltet fremme gjorde ett bedre helhets inntrykk, å denne touringen er bare helt perfekt!!=)

Hadde du bare photoshoppa bildet noen sider tilbake der du hadde lagt farge på det svarte på leppa di? Beholde den helt sånn som den er nå + di eksosplanene! Nydelig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk til dere alle! :D sitter på pub i Lom nå, og planlegger en todagers i morgen.

Men kjære Maloi, jeg? Photoshoppe? Hahaha! Jeg har bare såvidt kunnskap til å legge inn bilder på Bimmers her uten bildeserveren. Så hvordan skulle jeg klare det?

Appropo langturer og bruk av senkede biler i hverdagen.

Du klarer å kjøre med din skamsenkede bil hvor du vil i Norge's land, bare du avpasser farten. Jeg kan skru bilen ned flere cm om jeg vil, uten problem. (annet enn klossen fra biltilsynet) så jeg kan ikke skjønne det er problem å kjøre senket bil, så lenge du kjører med hensyn.

Bilen min er iallefall brukt i hverdagen, og har tilbakelagt over 100mil siste døgnet. (mellom annet tyin-årdal og Tindevegen..)

Men takk til dere alle om tanker om bilen min og alle andre touringer.

Problemet med en egen touring-tråd blir at alle anbefaler sin egen bil.. Det blir jo bare helt feil..

Takk for meg, og jeg kommer tilbake i morgen.. 8(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er vi ca nesten i samme båt ang photoshop osv :D

Hva er gjort på bildene på side 6 da? De øverste er jo leppa svart, også de du har lagt inn lengere ned er leppen lakket? :/ Men så igjen på side 8 så er den leppa svart igjen? Nå snakker jeg kun om en liten del av den!:)

Skjønner heller ikke problemet med senket bil, den blir jo såpass mye stivere også at det pleier ikke være problem!=)

100 mil? Bare å fortsette nordover så kommer du til Tromsø en tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fortjener jo å bli anbefalt :) Meninga fra min side med tråden var at mange bare skulle presentere bilen sin også kunne folk bare gi tilbakemelding på hvilke de likte. Hadde ikke tenkt å telle stemmer akkurat :P

Joda, jeg ser den jeg også. Noe sånn som en avstemningstråd ja. Men er forumet stort nok for en E39 touring tråd? Har det på bimmerboard, men der er det noen flere stasjer enn vi har i Norge.. Men samme det. :)

Hehe, da er vi ca nesten i samme båt ang photoshop osv :D

Hva er gjort på bildene på side 6 da? De øverste er jo leppa svart, også de du har lagt inn lengere ned er leppen lakket? :/ Men så igjen på side 8 så er den leppa svart igjen? Nå snakker jeg kun om en liten del av den!:)

Skjønner heller ikke problemet med senket bil, den blir jo såpass mye stivere også at det pleier ikke være problem!=)

100 mil? Bare å fortsette nordover så kommer du til Tromsø en tur :D

Ingenting. Det er en løs carbon-flipp på leppa som man kan ta av, så på bildene er det bare leppa som ligger inne i garasjen..

Jepp, 30 mil sør for hjemme, så 45mil nord-vestover, så litt over 20 mil hjem igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fortjener jo å bli anbefalt :) Meninga fra min side med tråden var at mange bare skulle presentere bilen sin også kunne folk bare gi tilbakemelding på hvilke de likte. Hadde ikke tenkt å telle stemmer akkurat :P

Prøv å start opp en da.

Trenger ikke bare e39 touring men alle typer bmw touring.

Det er meir en nok med sedan biler her på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kan du vente og se nå. Men det er Frederick på Schmiedmann som er så grei å skaffe meg alt jeg skal ha.

Har glemt av at jeg fikk mangellapp fra nesten to uker siden på senkesettet da. Så jeg må justere hjul også.

Prøve å få felger og hjul i vognkort også da, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...