Gå til innhold

Fullstendig voldekt av E36. :(

Tommen325
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er laget flere andre tråder om denne og mange andre ''utenom original'' stylete biler. Er det virkelig nødvendig å lage en ny tråd hver gang? Frekt spør dere meg..

I tillegg er dere rasistisk, skjerp dere!

Bilen er ikke fin, men hold det for dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get a life a gutta..Er selv utlending(india),men det betyr da faen ikke at alle utlendinger voldtar alle bimmerne på norske veier..Er drit mange "norske"gutter her på forumet som bare MÅ ha rat look på bilen.Hva faen er greia med et rustet panser og takgrind??,ser helt for jævlig ut i mine øyne..Ta bilene mine da f.eks.Jeg vasker bilene mine for hånd i fuckings minus grader hver vinter,og ingen av bilene mine opphoret eller lakkert med sprayboks..Ser nøytrale ut og er pene..

Så er ingen vits i å dra alle bruninger under samma kosteskaft,host host.Utlendiger mente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get a life a gutta..Er selv utlending(india),men det betyr da faen ikke at alle utlendinger voldtar alle bimmerne på norske veier..Er drit mange "norske"gutter her på forumet som bare MÅ ha rat look på bilen.Hva faen er greia med et rustet panser og takgrind??,ser helt for jævlig ut i mine øyne..Ta bilene mine da f.eks.Jeg vasker bilene mine for hånd i fuckings minus grader hver vinter,og ingen av bilene mine opphoret eller lakkert med sprayboks..Ser nøytrale ut og er pene..

Så er ingen vits i å dra alle bruninger under samma kosteskaft,host host.Utlendiger mente jeg.

Her var du vel litt rask, iom. at det kun er en her som var i det hele tatt i nærheten av å være rasistisk.

Om du vasker bilen din for hånd i minus grader, er av liten betydning for oss andre tror jeg ;)

Her var oppgitte over en E36, som iflg. vår felles smak her på Bimmers hadde bomma litt på stylingvalget sitt. Uavhengig om han er norsk, afrikansk eller kanadisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig mulig?

Passer egentlig ganske bra at bildene av bilen er såpass mørke at man knapt ser bilen. Denne bilen egner seg svært dårlig i dagslys. Eller i nærheten av noen lyskilde i det hele...

Joda, denne bilen egner seg godt i nærheten av en lyskilde......hvis lyskilden er en skjærebrenner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, dere utlendinger, kjerp dere forf***. Er selv utlending, like brun på sommeren som på vinteren og jeg syntes det er morsomt når sånne ting som dette dukker opp. Tar meg ikke nær av det i det hele tatt. Og ja, det er en utlending som har styla denne bilen, det er en utlending som har fucka den opp og ja det er en utlending som aldri kommer til å få solgt vraket sitt.

Så kjære utlendinger, slapp av, ta dere en pils (om dere kan drikke alkohool) og nyt den siste biten av vinteren som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...