bmw cab Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Gica..Trur du virkelig det at jeg bryr meg om folk er rasister??Tro meg,jeg gir faen.Er selv rasebevist.Men alle veit det at importerte utlendinger har ikke en digg smak når det gjelder å overstyle en stakkar bmw.Men trenger da søren ikke å skrive:Jeg selger ikke bilen min til en utlending.Det er som å si at alle har en like ræva smak.. Og ja jeg kan drikke(supe),er ikke så glad i ØL,men er heller mer sprit typen Og den jævla vintern kan kysse den brune ræva mi,er så dritt lei nå.. Og jo,den bilen var virkelig voldtatt,den er drit stygg..Er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Det er bra Bmw cab, det liker jeg og høre. Er bare litt morsomt hvordan ting på forum o.l kan eskalere seg bare man sier utlending Jeg bryr meg heller ikke, syntes det bare er morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hva er egentlig en utlending ? Jo det er en person som kommer fra utlandet og han kan like gjerne være svensk eller polsk....utlending er IKKE rasistisk, det er benevnelsen på en person som kommer fra utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Hva er egentlig en utlending ? Jo det er en person som kommer fra utlandet og han kan like gjerne være svensk eller polsk....utlending er IKKE rasistisk, det er benevnelsen på en person som kommer fra utlandet +1 Må si det at disse ''utlendingene'' er sannelig følsom... Skal ikke mye til før at man er rasist.. Spør du meg er det di som er frekkest. Var jo ingen som hadde vært rasistisk før han ene her sa at vi var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Ja de jævla svenskene er fæle gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Syns dere har rulla inn samtalen fint her, hold dere for gode til rasistiske utspill, men at folk (uavhengig av farge og gener) OPPVOKST i f.eks. India kan ha en annen smak enn folk oppvokst i Skandinavia (igjen uavhengig av farge eller gener) er vel hevet over enhver tvil, og ikke noe å bry seg om? Omgivelsene påvirker, og sånn er det med den saken... Jeg vil nå tro at han som har laget bilen vet hvordan "normene" innenfor bilstyling i Norge er, og var klar over at dette ikke ville bli likt av alle, så han må ha vært forberedt på kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Så fort man nevner at en person er av utenlandsk opprinnelse er man rasister. Ja ikke sant. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Jeg beklager om jeg såret noen. Hadde egentlig tenkt til å skrive "svarting" men jeg holdt meg for god for det da jeg vet at det er "svartinger" her på forumet, som har akkurat lik oppfattning av hvordan en bmw bør se ut, og hvertfall hvordan de ikke bør se ut. Jeg er også ganske sikker på at enkelte av dem også fikk bedre karakterer enn meg på skolen, og kanskje til og med i norsk, selv om jeg er norsk, og noen her inne har kommet fra andre land;) Then again, beklager ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 hehe,svarting..Bra sagt Hauso..Bare så det er sagt gutta,jeg bryr meg veldig lite om folk er rasister,kan ikke bry meg mindre. Men er enig der,at "utlendinger"kan fort ta seg nær av sånt..Jeg reagerte på at det er noen som skrev:Jeg selger iallefall ikke bilen min til en utlending,er da jeg ble litt gira på jekke opp diskusjonen her 2 hakk Men seff,indere kan også ha dårlig smak når det gjelder å piffe opp bilen sin litt.Men jeg er ikke en av de inderne,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Ey! Ikke diss utlendinger! Jeg er utlending ca 1 gang pr mnd! Vedder på at svenskene har lagd tråd om meg på etellerannet forum pga min noe kreative Lada Ikke diss takstativet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Ey!Ikke diss utlendinger! Jeg er utlending ca 1 gang pr mnd! Vedder på at svenskene har lagd tråd om meg på etellerannet forum pga min noe kreative Lada Ikke diss takstativet mitt! Den der var jo bare nydelig,lada er en lada,kan ikke si noe stykkt om disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Rå lada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Hahaha! Syyykt fet lada! Sjekke russern tegnet på døra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsole323 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 stakkers e36 :/ feet Lada!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå