Torek Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Det finnes vel ingen fargekode, men er det noen som vet om en farge som igrunn er så godt som identisk med originalfargen? Takk for alle svar/forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Evt ta med felgen til en som kan skanne fargen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Ja, sant. Det tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Har lest på blant annet TheAlpinaregister at Würth sin felglakk ligger tett opp til original kulør... Jeg fikk lakket mine i en ordinær sølv metallic - ukjent kode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Hmm. Ok.. Du har ikke bilde av dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Tatt for 3 minutter siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 "Ikea-sølv" er vel den fargen jeg fikk beskjed om lignet mest på alpina-sølv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Tatt for 3 minutter siden http://images.bimmers.no/files/ezy3yt3s6f1okcnh8qga.jpg http://images.bimmers.no/files/rtfk8xz9hs12vdsl8xsn.jpg Det der ble jo knallbra! "Ikea-sølv" er vel den fargen jeg fikk beskjed om lignet mest på alpina-sølv... Jahaaa, men jeg finner ingen kode til den farga. Eh, jeg tar bare å gjør som "Orjan". Lakkerer dem i en eller annen sølvmet farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Eller så er bmw sin "tital silver" tilnærmet lik.. eller Sebring Grey (229) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Ja, den ser jo grei ut. Takk for forslag Edit: Sebring Grey så ut til å være litt i mørkeste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Ure welcome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Eh, jeg tar bare å gjør som "Orjan". Lakkerer dem i en eller annen sølvmet farge. Si ifra hvilken farge du havner på da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Du skal vel ha et ganske godt trenet øye for å se forskjell på nyansene på en tilnærmet lik grå/sølv-farge og original Alpina-grå når felgene sitter på bilen tror jeg Kjør på mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Si ifra hvilken farge du havner på da! I will Du får nok bilder etterhvert som ting blir klart Jada, det er sant nok det Vanskelig å se forskjell så lenge jeg ikke står ved siden av noen med den originale farga. Ikke sikkert det blir grå farge heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik O Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Svaret jeg fikk av Alpina, var at de ikke hadde noen fargekode, men kalte fargen "lettmetall sølv" ......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå