vangsnier Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Hei! Trenger litt hjelp angående senking. Antar at jeg ikke er den første som tar opp temaet, men regner med det varierer litt fra bil til bil hva som er bra. og såklart hva man er ute etter.. så kom fram til at det kanskje var like greit å legge inn et nytt emne. Har ganske nylig kjøpt meg en bmw 523i, e39 (96). Bilen er kun senket på fremsiden. Vil helst ha hele bilen senket. Så spørsmålet mitt er; hvordan får jeg senket hele bilen på best og billigst mulig måte? Kan man bare kjøpe et par senkefjærer og sette dem på bake? Og isåfall, er dette å anbefale? Ser helst for meg å kjøpe et nytt senkesett. Kommer ikke til å bruke bilen på bane, så trenger ikke noe som er så sinnsykt stivt. Heller motsatt, med tanke på elendig veistand i området jeg bor i:p Så et senkesett som er høyde og hardhetsjusterbart er ikke å forakte. Har dårlig oversikt over hvor jeg kan kjøpe utstyr som dette. Har kun sett på GS. Så tips om gode nettbutikker hadde vært fint! Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom.Arnesen Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 http://qwt.no/storefront.php?pid=4342&catid=233 men nå aner jeg ikke hvordan dette setter er.. om det er hardt eller ikke :/ men tar du en kjapp telefon til qwt, så svarer dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vangsnier Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Dette ser jo veldig bra ut:) Men det står at senkesettet ikke passer e39 med nivåregulering/org sportsunderstell. Hva vil det si? Aner ikke om jeg har det eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 50/50 supersport fra Gs er kjempe fint. Lavt og passe mykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Dette ser jo veldig bra ut:) Men det står at senkesettet ikke passer e39 med nivåregulering/org sportsunderstell. Hva vil det si? Aner ikke om jeg har det eller ikke. Det er Nivåregulering om du har Touring (Stasjonsvogn) Da bytter man bare fjærene foran også justerer de nivået opp eller ned hos Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 http://qwt.no/storefront.php?pid=4342&catid=233men nå aner jeg ikke hvordan dette setter er.. om det er hardt eller ikke :/ men tar du en kjapp telefon til qwt, så svarer dem Det settet er ganske stivt når det er justert lavt. De fleste slike "billige" sett som ikke er justerbare i hardhet er ganske stive når de er justert lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå