Torstein47 Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Hei! Fant denne kontakten under setet mitt på min E36. Hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 er ikke det den koblinga for airbag sensor i setet? eller er jeg helt på jordet? ække så kjent med E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Er ikke sånn varme- kontakten ser ut ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Nei det der er ikke til setevarme. Det kan være til setebelte låsen din. Hvilken årsmodell har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Dette er styreboksen til sensormatta til airbag i passasjersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Siden han skriver "under setet mitt" regner jeg neste med han mener under førersetet. Så med mindre interiørmatta har vært ute av bilen sånn at noen har rotet med ledningsnettet under tviler jeg på at det der er til airbagmatta på passasjersiden. Om det nå har seg slik at det er førersiden det er snakk om da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Om det er på passasjersiden så er det til airbagmatta. Sitter bare festa oppunder setet med en type klips. Men det får TS svare på selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Den går til beltestrammeren på førersetet,for at denne skal løses ut ved ved kollisjon så det er riktig at den også har sammenheng med airbagmatta i passasjersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå