Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det med kassa når du nermer deg sånt power a ? Akuratt på kanten ? Når tiden kommer har du noen fine steder hvor man får tak i gromdelene , stemmer det at en av pumpene blei større i 95-96 tallet var en kompiss som sa det engang men fikk ikke helt til å stemme , hvor holder du til trf ?

Skrevet

Kassa (manuell) holder fint den. Dette er ei kasse som mange bruker på ekstreme bensinturbo bygg nettopp fordi den tåler mye. Pumpa ble aldri større på denne motoren, den fikk dog ny elektronikk sammen sammen med maf når TU utgaven kom.

Gromdelene får du tak i hos meg :) kommer nettside etterhvert. Dette er ikke for å drive reklame, men det finnes så og si ingen som driver med trimming av disse på dette nivået.

Jeg holder normalt til på Rena i Hedmark.

Skrevet

Okei første jeg kommer til å kjøpe er svinghjul clutch å trykk plate så slepper jeg kjøpe orginalt for så å opgradere seinere noen forslag ?

Skrevet

Hvor mye penger har du å bruke på dette? (om jeg kan spør)

edit:

Du har Sachs Race Engineering, disse har hverfall clutch og trykkplate som holder

Men jeg tror du kan bruke produkter tiltenkt 525i 24v, da lamell og trykkplate er like på disse. Jeg har selv fundert på å prøve Gripforce sitt kit på neste tds.

Skrevet

ja jeg tror du kan få litt mer fra den mekaniske. Det er samme element, men man sliter fort med dårlige tomgangsegenskaper på elektronisk om man drar opp mengden for mye. Men skal se om ikke det går an å få gjort litt mer med den elektrnoiske også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...