Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en bmw 320td touring som har fått opp symboler for abs,antispinn å handbrekk.. dem på verkstedet sa det "kansje kunne være abs sentralen som var død (bmw tromsø)

kjipt å bynne me det dyreste.

nån som har vert borti det samme?

Skrevet

abs og antispinnlampene vil lyse hvis du har feil på en abs sensor.

Kan være en ødelagt sensor eller bare brudd i ledning,møkk og dritt i spindelen.

Hvis du tar en diagnose vil det komme fram hvilken sensor hvis det er det.

Håndbrekklampen kan bare være bryteren under selve brekket som har hengt seg opp.

Virker håndbrekket som det skal?

Skrevet
abs og antispinnlampene vil lyse hvis du har feil på en abs sensor.

Kan være en ødelagt sensor eller bare brudd i ledning,møkk og dritt i spindelen.

Hvis du tar en diagnose vil det komme fram hvilken sensor hvis det er det.

Håndbrekklampen kan bare være bryteren under selve brekket som har hengt seg opp.

Virker håndbrekket som det skal?

Håndbrekklampen lyser gult om det er abs feil.

Å feilsøke over internett fungerer sjeldent bra, så anbefaler at du får tatt en diagnose.

Mest vanlige feil er defekt abs giver(e)

Men det kan også være: ledningsfeil, styreenhet, abs sentral++

Skrevet

handbrekk er ok. tok diagnose på bmw tromsø. dem sa d "kansje" var abs sentralen. alle symboler kommer samtidig. noen ganger kommer det ingenting,andre ganger kommer di etter 20 sek...

Skrevet

som sagt,bmw tromsø tok diagnose test uten å finne ut verken om varmevifte som fjusker, svart navi mk4,eller kor feilkodene kom i fra. verkelig fornød me den verksted turen..

Skrevet

vi er veldig fornøyd med at du ber oss om å diagnostisere noe som ikke bmw greide, og det UTEN å si hvilkefeilkoder som kom opp.

Jeg mistenker dårlig jobb fra verkstedets side (eller dårlig forståelse), eller så kan det være du som videreformidler dårlig.

Skrevet

ja skal eg sei mi mening så gjordet dem en elendig jobb,han i skranken beklaget det med lite folk å dårlig tid. usekker på ka mekanikeren egentlig gjordet me bilen sa han..hmm

eg ska se om eg finn feilkodene

Skrevet

DDE er jo motor. er dette alt som står?

jeg kan ikke kodene i hodet, men det står jo alltid en forklaring.

Frekvensen er hvor mange ganger feilen er reigstrert. Er dette et merkeverksted?

Skrevet

på svensk høres riktig ut (da gt1 kjører på svensk). scan eller skriv av så skal jeg se på det. Om du skriver av må det gjøres systematisk og så likt som det på ditt ark som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...