Gå til innhold

Skal kjøpe ny Bmw. trenger tips

djheaven
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Da er jeg på jakt etter ny Bmw. Da min 525TDS var i en stygg ulykke. Gikk bra med oss i bilen.

Så, det som er,at jeg har ikke så mye å legge i en ny bmw.. Så, jeg er på jakt etter tips, på hva som er bra, til en pris ca 25000..

Vil ikke legge i så mye mer, da det er andre ting som er mye mer viktig for tiden..

Så, hva er det som er best å kjpe da, og hva kan jeg forvente å få til. For den prisen..

Ønske jeg ser etter, er Stasjonsvogn, og helst Automat..

Takker for tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kommer så langt med 25.000,- for en stasj med automat.. Kan kanskje klare å finne en E36 318 da, med automat og som er stasjonsvogn :) Men da må du vel regne med å ikke få et kjempebra eksemplar kanskje.. Evt kan jo E30 eller E34 stasj være et alternativ da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjøpte en 525tds stasjosvogn for 35 000,- i fjor sommer riktig nok manuel men det var billig, ca 200 000km litt rust på en kanal men eu godkjent og bra teknisk stand el ruter og dobbelt soltak...

Han har kjørt 10k med den og den går som en klokke :-) så det er fult mulig å finne en billig e34 med en brukbar motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råd 1: unngå automat om du ikke vil bruke mye penger på bil. I din prisklasse er ikke havari av kassen usannsynlig, videre er det dyrere å kjøre med.

Råd 2, nok en gang, i din prisklasse (25k) så er en 3er betydelig simplere enn en 5er.

Du kan være heldig å finne en tds til denne prisen, hvis ikke ville jeg vurdert bensin alternativene. Men jeg vil tro e34 er den beste bilen for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Da ser jeg at jeg må strekke meg litt mer.. Det som er,at det også er et giftemål nå til sommer. Så det er litt prioritering.. Tror ikke frune blir gla, vist jeg tar å bruker for mye på bil i denne omgang. Og Bmw jeg skal ha nå igjen, skal brukes i jobb(Tømmrer)

Men, ser nå at 25000Kr ikke holder helt.. Men, om jeg strekker meg litt til da. Er en E34 å anbefalle en E36utgave?

Husker bare at min 525tds e34 var veldig pålitelig, og den starta uansett kulde..

Det må ikke være disel da.. Men med dagens priser, er det et stort ønske...

Da har jeg litt å tenke på her ser jeg.. Men, har dere andre tips, så gjerne kom med de.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...