perre Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 hei! fikk akkurat igjen bilen min etter å ha sendt den inn på strandveien for å fikse dieselpumpe siden den jaget og dro dårlig. Det viste seg at det var en lekasje i dieselpumpen. Etter det var fikset trodde de at bilen skulle gå helt normalt... vel. den gikk rent, og jaget ikke men gikk fortsatt dårlig. finnes ikke drag noen som vet hva problemet kan være? er iaff ikke diesepumpen da. har også lest innleget TRF-racing la ut om bmw's dieselmotorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 dersom den går ekstremt dårlig så har du lista over potensielle årsaker i tråden Er hele pumpa ny? eller har de reparert den som står der? Mulig lokket står for langt bak på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 ekstremt dårlig kan man si ja.. de har justert pumpen og send den på reparasjon, det var vist en tetting som hadde røket siden jeg kjører på host*avgifri*host diesel:) siden den ikke smører like bra som vanlig diesel. men drar fortsatt dårlig ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 den der må de dra lengre med.. såvidt jeg vet er det bedre smøring i avgiftsfri diesel, da denne er beregnet på anleggsmaskiner osv. Dersom pumpa ble kontrollert i benk etterpå kan du utelukke den ja. Da må du se på om bilen går i nødprogram eller lignende. Har du lest feilminnet? Sjekka at alle kabler er på? andre symptomer, gange, røyk osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 lese feilminnet er vel fort gjort? eler? såfall kan jeg gjøre det imorgen. svartrøyk er det ikke. gangen VAR rar og gikk ikke stabilt, hoppet opp og ned. men nå, etter de skiftet den tetningen i pumpa så er gangen normal. bilen virker helt nomalt, men er bare ekstremt lat... turbotrykket er som normalt, 1 bar, siden jeg har justert opp. Men likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Dette høres nok dumt ut, men sjekk at alle ledninger er koblet til (også den under pumpa) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 skal gjøre det;) men rart nok om de ikke har funnet ut av det når de tok av pumpa og sendte den på rep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 jager fortsatt og dør nesten når man slipper gassen. når jeg satt inn chippen igjen, gikk den betraktelig mye bedre men så jager den fortsatt (noen ganger), men dør ikke når jeg sipper gassen.Men de på strandveien var 100% sikker på at det ikke var pumpen det var feil på nå. Den går bedre enn før, men ikke såå bra som den egentlig skal gå. har sjekket at alle ledninger osv sitter i.. Skal rense ic imorgen for å se om den går bedre da. Må finne ut av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 bump. Nå er det et annet problem. slangeklemme på slange til ic gikk i stykker av når jeg kjørte, så slangen glapp av. Jeg Festet den jo igjen. Men etter jeg satt på ny virket det som de gikk dårligere. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå