Kenneth730i Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Noen ideer om hva som er galt, bytta akkuratt innsugs manifold og satt allt i sammen igjen, når jeg skulle startr opp så var den død. klikker i releer og modul, men ingen spenning starteren, samt at ICV har begynt å konstant brumme. skjønner ingentingen nå.
tordah Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 alle sikringer ok? siden du ikke får strøm til starteren må det være brudd et sted
Kenneth730i Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 gått over å sjekket sikringer, bilen startet som et skudd før jeg byttet innsug etter var den død, men eneste som er tatt av er styre strømmen til starter og den er selvfølgelig på na men skjønner ikke hvorfor ICV står å brummer konstant nå, det gjorde den heller ikke før.
tordah Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 sikker på at du har skikkelig kontakt på starteren a? Høres veldig rart ut.. prøv å mål deg nedover trinnvis, og se hvor spenningen synker eller forsvinner.
hao Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Ettersom det klikker i diverse rele ol. vil jeg tro du har strøm på starter men mangler styrestrøm. Sjekk de tynne ledningene til starter om de får strøm når du vrir på start. Hvis ikke kan du sjekke startrele som sikkert nok står for seg selv ved siden av sikringsboks(E36). Det er sikkert en ledning som det er ukontakt i et sted i nær forbindelse med innsug. Er du sikker på at du har strøm nok på batteriet ditt?
Robin L Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 har opplevd at alle releene klikket jeg og, da var det batteriet som var litt dårlig. prøv startkabler fra karosseriet til motoren og, sjekk om jordinga er dårlig.
tordah Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 har opplevd at alle releene klikket jeg og, da var det batteriet som var litt dårlig. prøv startkabler fra karosseriet til motoren og, sjekk om jordinga er dårlig. Evt. med et annet batteri som du vet er fulladet?
JSR Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Sjekk batteriet. Relerer på E46 klikker hvertfall helt villt hvis det er litt for lav spenning på batteriet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå