tmp Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Noen som har vært borti at e39 med nivåregulering, har sunket ned på putene på ene sida? Hører ikke att kompressoren starter, så regner med at det er feilen, men kan det være noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hvis den har sunket ned på den ene siden, så vil jeg tippe det er en "punktering" av den ene belgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Men da skulle vel egentlig kompressoren ha startet? Hvordan sjekker man om den er punktert egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Den klarer ikke å bygge trykk når ene belgen har tatt kvelden. Var det som var feil på fatterns mb 2005 mod.Kompressoren startet ikke da,når ene belgen sa hadet bra.Da hadde bilen gått 60.000 km.Kom på 35,000 kr,men var garanti på bilen som dekket det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Kompressoren gikk ikke på min e39 når belgen hadde tatt kvelden selv om den hang veldig på den ene siden. Er nok bare å begynne å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Er det mye skruing? Noen måte å sjekke om det er belgen på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Søk på Autopower mekartips.Der ligger det en forklaring på hvordan du skifter luftbelger med tekst og bilder. Ikke mye skruing,gjort på en times tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Kompressoren gikk selv om belgen sprakk på min gamle E39,du kan sjekke sikkringene til kompressoren....ellers så kan det være selve kompressoren som har tatt kveld...å da angrer du sikkert på at du solgte kompressoren fra delebilen din til meg.....det kan også være feil på nivåsensorene bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 hehe, klart jeg kan angre på det nå vet du, men du hadde sikkert veldig brukt for den da du kjøpte den av meg! Husker du hva du betalte itilfelle jeg trenger en selv? Kjørte på skikkelig drittvei da den plutselig blei lav på eine sida, så er kanskje mulig at jeg har skader en sensor kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Der er en utkoblings mekanisme for og hindre at kompressoren tar skade, så den vil gå i 8 minutter? Eller kanskje det var mindre, og om det ikke blir noe trykk så kutter den.. Dem er ikke laga for og gå så lenge.. Men om den ikke går i det hele ville jeg sjekket sikringen ja Tror BMW verksted kan teste denne, og finne ut om den er gåen eller ikke. Tror også at denne puta er temmelig enkel og bytte, en kolega av meg bytta og sa det var veldig enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Tror nå att det er belgen som er gåen. Jekket opp bilen, og hørte da en susing i belgen. MEn, den er plutselig i orden igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 hehe, klart jeg kan angre på det nå vet du, men du hadde sikkert veldig brukt for den da du kjøpte den av meg!Husker du hva du betalte itilfelle jeg trenger en selv? Kjørte på skikkelig drittvei da den plutselig blei lav på eine sida, så er kanskje mulig at jeg har skader en sensor kanskje.. Tror jeg betalte ca.1000,- for den,ja jeg tror du kan sjekke sensorene,ev.stagene som er festet på dem... Jeg kjørte forøvrig fra Arvika til Lillehammer med campingvogn og lekkasje i en belg,kompressoren tura å gikk nesten hele turen,så de tåler da litt juling.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå