OveN Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Prisene er nok kanskje noe stive ja men de er absloutt prutbare. Jeg har handlet én bil der og vært og prøvekjørt en annen for mulig innbytte. Begge gangene har jeg fått bilene ned 15k etter ett par minutter på tlf. Jeg er så absilutt ingen god pruter. Sikkert mer å hente om man har snakketøyet i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW X5 - SV Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Velg en annen, denne er useriøs fra start til slutt. MIn sterkeste anbefaling er å styre unna denne forhandleren. Vil fremstå som noe helt annet enn det de er. Holder ikke avtaler. Følger delvis opp til kjøpesummen er betalt, deretter er det slutt på oppfølging. Tar ikke ansvar for ting de har lovet i forhandlinger. Det er så enkelt å finne andre dyktige BMW forhandlere som tar vare på kundene sine, som i tillegg har helt andre garantier og selgere som er til å stole på. Strømmen bilformidling er ikke til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StevieG Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Har kjøpt bil fra Strømmen bilformidling for 4(?) år siden, og kommer ikke til å gjøre den tabben igjen! Skal ta litt selvkritikk da jeg stolte litt vel mye på selger og kjøpte bilen kun ut i fra selgers ord og bilder. var også smart nok til å sende kona, som ikke har greie, eller bryr seg om bil i det hele tatt for å hente bilen (120 mil unna). Bilen var kun 3-4 år gammel og kostet rundt 300k så tenkte det var relativt trygt. Min bil var omlakkert fra i hvertfall A-stolpen og bakover (noe de ikke opplyste om, og jeg spurte spesifikt om bilen hadde vært kollisjonsskadet eller omlakkert..) og lakken begynte å flasse som faen etterhvert. rett og slett no helt vanvittig mye steinsprut+en liten skade i front (bilen skulle være strøken i lakk.) I tillegg var rattet og førersete veeeldig slitt til at bilen var gått kun 80k. Felgene var skikkelig kantkjørte og dekkene dårlig (skulle også være strøkne..) felgene fikk vi dog byttet da kona hentet bilen, og vi fikk også et lite prisavslag pga steinspruten. Jeg er 99,9% sikker på at bilen var en tidligere kollisjonskadet bil med betydelig høyere km-stand enn de 80k som sto på km-telleren. For å toppe det hele røk også turboen 10k km etter at vi hadde kjøpt bilen.. Jeg hater å være en vanskelig kunde, så jeg giddet ikke å lage så mye styr om alt som var feil med bilen og tok tapet som en mann(kjerring). fikk i løpet av de 3 årene jeg hadde bilen, fikset det som var feil, og solgte bilen videre med relativt god samvittighet. Men det kostet mye tid og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuer Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Fantastisk dårlig oppfølging av et useriøst firma2 selgere, henholdsvis innehaver S. Strømmen og hans nestkommanderende opptrer på en svært uryddig måte hvor de kun er opptatt av å selge biler. Kunden kommer i 2 rekke.Garantiordninger og avtaler er rosenrødt før ting inngås, men når/hvis du får problemer står du alene og må krangle.Dette blir håndtert svært dårlig av selgerene. En skulle tro at daglig leder var mer interessert i å rydde opp og ha et greit forhold til fremtidige kunder, mendette er Strømmen ikke interessert i. Enkel løsning er å slutte å ikke ringe tilbake, slutte å ta telefonen, slutte å svare på mail. Når jeg som kunde foreslo å komme innom var det ikke ønskelig. Istedenfor prøver de å skremme bort kunden med å "true" med sine advokater.Er det tvist med de, kjør saken inn for forbrukertvistutvalget. Her får man god hjelp. På denne måten kan man stå opp mot useriøse aktører som denne bedriften.Legg også spesielt merke til mange av annonsene deres. De er av biler de har hatt inne før(arkiv bilder) og er ikke representabelt ift den bilen som faktisk er annonsert. Det står ingenting om dette i annonsen.Det finnes så mange dyktige bilforhandlere som selger et godt produkt, med garantiordninger som ikke er til for å lure kunden, Strømmen Bilformidling er ikke er av de.Min sterkeste anbefaling er å styre unna disse. Se på erfaringer og søk de opp på google så vil man raskt se at det ikke bare er noen få misfornøyde kunder.. Det er mange av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå