Gå til innhold

Erfaring med Strømmen bilformidling?


oyvind26
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noe erfaring med denne forhandleren? Må si jeg i utgangspunktet foretrekker litt større forhandlere ved bilhandel spes ift garanti.

Bilen det gjelder er denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26500797

Bilen jeg har nå er forøvrig nesten helt lik, bare med diesel og automat. På det halve året jeg har hatt den er jeg nå utrolig lei av å kjøre automat. Så søker nå og bytte den inn med en manuelt giret E92.

Og er det noen som har testet forskjellene på 320i kontra 320d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med de gutta før, flotte biler men priser dem noe helt jævelig.

Sett bedre utstyrte biler med mindre km for ei billigere penge hos andre forhandlere, så let mer om du kan. Det er en del å spare hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meget fin ut, men håpløst overpriset.

Jeg kikket på denne for et par uker siden: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26501169

Heller ikke den er spesielt gunstig priset, men den er 2 år nyere, har gått 10000km mindre, og er generelt ganske likt utstyrt. Denne står hos Jæger i Bergen. Altså BMW forhandleren her. Og den var fin!

Edit: Evt så har man jo denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27002474&WT.ac=relevant_ads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meget fin ut, men håpløst overpriset.

Jeg kikket på denne for et par uker siden: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26501169

Heller ikke den er spesielt gunstig priset, men den er 2 år nyere, har gått 10000km mindre, og er generelt ganske likt utstyrt. Denne står hos Jæger i Bergen. Altså BMW forhandleren her. Og den var fin!

Edit: Evt så har man jo denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27002474&WT.ac=relevant_ads

De bilene du linker til har jo verken skinnseter eller navi.

Er enig at Strømmens biler er litt overpriset, men man kan jo prute. Ellers virker de jo seriøse. Har aldri lest noe negativt om de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har alcantara delskinn. Langt finere og mer attraktivt enn vanlig helskinn etter min mening. Og den ekle puppen på dashbordet som kommer med på kjøpet når man velger navi, ville jeg faktisk betalt for å unngå. Løs navi funker brillefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har alcantara delskinn. Langt finere og mer attraktivt enn vanlig helskinn etter min mening. Og den ekle puppen på dashbordet som kommer med på kjøpet når man velger navi, ville jeg faktisk betalt for å unngå. Løs navi funker brillefint.

Skinn og navi koster ekstra, og den bilen OP linka til har jo det, så sammenligningen blir litt feil når det ikke er likt utstyrte biler.

Jeg foretrekker sort skinn fremfor alcantara og ville vært villig til å betale litt ekstra for en bil som er fullutstyrt

med skinn og navi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et så lite marked som Norge vil du aldri finne 2 biler som har nøyaktig samme utstyret. Dette er omtrent så nært som man kommer. På det grunnlaget vil jeg si at bilene i aller høyeste grad er sammenlignbare. Skinn og navi koster ekstra når man kjøper bilen ny ja, men har mindre betydning på bruktmarkedet. Da går det mer på personlige preferanser, i likhet med interiør og eksteriørfarge. (Personlig måtte jeg svelge en kamel med skinninteriøret på min E39. Jeg ville ha stoff eller delskinn, men når bilen ellers er sånn som man vil ha det, så blir det sånn på bruktmarkedet).

Disse bilene er alle 320i med M-Pakke, og da skal ikke en 2008 modell være verdt det samme som en 2010 modell, selv om den har "fortrinn" som navi og skinn. Merk også at de 2 bilene i mine linker selges med garanti, mens man må betale ekstra for dette på den første. i hvertfall sånn annonsene fremstår.

Men for all del. Den første bilen var fin (som sagt), og jeg har ingen grunn til å si noe negativt om butikken. Er prisen prutbar så blir det jo noe annet. Hos Jæger kan du nok bare glemme å prute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med så få biler så blir det fort litt sprik i prisen.

Så da blir det veldig subjektivt hvor viktig pris og årsmodel er kontra prisen.

En 2010 til 400 laken er jo en bra pris så hvis man ikke er helt fast på visse utstyr så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har alcantara delskinn. Langt finere og mer attraktivt enn vanlig helskinn etter min mening. Og den ekle puppen på dashbordet som kommer med på kjøpet når man velger navi, ville jeg faktisk betalt for å unngå. Løs navi funker brillefint.

Jeg er helt uenig med deg på alle punkter gitt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som kjøpte en bil derifra og han fikk den relativt rimelig, og den var ganske pen. Men han fikk ikke noe svar på e-postene sine mht reklamasjon på oppbrukte bremseskiver. Han tok dog ikke saken videre. Men ellers er det jo ikke så mye å si om den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...