TDV Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Hei lurer på om noken har ombygd ein 325td til 325tds før. har en som "var" godkjent i vognkort men effekt og hengervekt var ikkje fulgt etter. tok kontakt med biltilsynet og fekk beskjed om at bilen ikkje kan registreres igjenn før eg har vist bilen godkjent ombygd eller montert til orginal. får ikkje papir fra bmw så lurer på kva eg skal gjere med det.
TRF Posted March 16, 2011 Posted March 16, 2011 Er det byttet motor i bilen eller står fremdeles original motoren i? Husk at TD og TDS er samme motorene, med unntak av IC og DDE. (og skålelager), derav, dersom det er original motor er det jo bare å drite i å godkjenne, napp av IC, kjør til bt og hent skilta dine, vis til at det fremdeles er originalt motornummer.
TDV Posted March 16, 2011 Author Posted March 16, 2011 Ja motoren er fortsatt den samme. er det noken som har org trykkrør liggende? ser so mykje bedre ut på en evt kontroll enn kva eit heimesnekra larv ser ut.
TDV Posted March 16, 2011 Author Posted March 16, 2011 En av grunane til at eg vil ha den godkjent som tds er på grunn av tilhengervekta 1200 kg mot 1400 kg. mangler 5 kg på å ha lov til å slepe vogna mi
Recommended Posts