S. Gunstad Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Bor i Tyskland for øyeblikket og er på jakt etter sommerfelger! Kikka litt på ebay, men ble ikke helt frelst. Noen som har forslag til andre nettsteder eller butikker? 18" med kant! Skulle gjerne ha sendt de "gamle" hjula til Norge. Sjekka pris hos DHL, men det var dyrt. Noen som har tips eller erfaringer?? Bør de sendes på en pall? Takk for alle tips og erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 www.felgen-man.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 http://www.felgen-man.de Har kikka en litt der, men blir nok litt dyrt for meg. Trenger ikke show finish på bruksbilen min. Men hvor mye tar han for transport til Norge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 jeg har akkurat fått tilsendt felger fra tyskland. 4pakker 180euro. Tror det var dhl som ble brukt. kansje den tyske posten er billigere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 jeg har akkurat fått tilsendt felger fra tyskland. 4pakker 180euro.Tror det var dhl som ble brukt. kansje den tyske posten er billigere ? Deutsche post er jo de som eier DHL, så spørs jo hvor mye billigere det blir.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 DHL er svindyrt. Men du betaler jo for at det skal gå fort. Når vi sender fra kontoret her, så er det fremme i tyskland (hos kunden) 24 timer etter på da det går med fly. Så sjekk med den tyske posten. Jeg vil tro pris forskjellen er like stor som mellom post og DHL her i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Har mailet med et par leverandører på eBay og frakt bruker å ligge på 180 - 210 EUR for fire felger uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 DHL er svindyrt. Men du betaler jo for at det skal gå fort. Når vi sender fra kontoret her, så er det fremme i tyskland (hos kunden) 24 timer etter på da det går med fly. Så sjekk med den tyske posten. Jeg vil tro pris forskjellen er like stor som mellom post og DHL her i norge. Jeg tror at DHL fra utlandet og inn til norge er mye billigere enn fra norge og ut. Jeg har nå handlet så mye på ebay og betalt så og si ingenting i frakt fra over hele verden, der de kommer med pakken og leverer den til meg på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 jeg har akkurat fått tilsendt felger fra tyskland. 4pakker 180euro.Tror det var dhl som ble brukt. kansje den tyske posten er billigere ? 4 pakker sier du? Med et hjul i hver? Størrelse? DHL har nemlig noen slike standaresker som virka ganske rimelig, men trodde ikke jeg fikk en felg/m dekk nedi, men der tar jeg kanskje feil. Må ut å måle litt, er 195x65x14 tror jeg. Det blir vel 46,6x46,6x19,5cm pr hjul. Men hvor mye veier et hul? Her er priskalkulatoren: 60x60x60 opp til 31,5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Fikk tilsendt fire bbs style 5 felger 18". vekta på di var 17-18kg ca. EDIT: disse ble tilsendt uten dekk og i pakkene som var akkurat større enn felgene, kansje 50x50x30 ? Og de ble handlet av en privat person, så tviler på han hadde noe rabatter eller noe....har fått tilsendt senkesett før, pakker på 25kg eller noe for 25euro men det var i fjor..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå