takaasen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Da har vi kjørt med lambda , og ifølge en som kunne bruke den får den bra med bensin nå , både på tomgang og på bånn pedal på tredje men i går kveld når vi kjørte så var det lite bensin på den så den fuska litt , stoppa og fylte og da ville den ikke starte igjen ... bytta plugger før vi kjørte , kan det være feil ? Kan være at den er litt sur, men kan mistenker at den får formye bensin på light and moderat pedal. hva sa tallende på lamdaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Husker ikke hva det sto, men fikk litt mer sånn at den ikke skal få får lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Har du den W.A.R chippen i bruk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Har du den W.A.R chippen i bruk nå? Fikk med en hjerne av han vi kjøpte bilen av , tror det var chip i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Har du den W.A.R chippen i bruk nå? Det er meg som bruker WAR chip. er ikke helt oppe å sviver ennå mangler veiv til motoren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Har du den W.A.R chippen i bruk nå? Det er meg som bruker WAR chip. er ikke helt oppe å sviver ennå mangler veiv til motoren min. Stemmer det. Prøvde å søke men kom bare til denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå