takaasen Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Da har vi kjørt med lambda , og ifølge en som kunne bruke den får den bra med bensin nå , både på tomgang og på bånn pedal på tredje men i går kveld når vi kjørte så var det lite bensin på den så den fuska litt , stoppa og fylte og da ville den ikke starte igjen ... bytta plugger før vi kjørte , kan det være feil ? Kan være at den er litt sur, men kan mistenker at den får formye bensin på light and moderat pedal. hva sa tallende på lamdaen?
e30_joakim Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Husker ikke hva det sto, men fikk litt mer sånn at den ikke skal få får lite
e30_joakim Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Har du den W.A.R chippen i bruk nå? Fikk med en hjerne av han vi kjøpte bilen av , tror det var chip i den
takaasen Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Har du den W.A.R chippen i bruk nå? Det er meg som bruker WAR chip. er ikke helt oppe å sviver ennå mangler veiv til motoren min.
tonyku Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Har du den W.A.R chippen i bruk nå? Det er meg som bruker WAR chip. er ikke helt oppe å sviver ennå mangler veiv til motoren min. Stemmer det. Prøvde å søke men kom bare til denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå