svartbekk Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 kan linke armory. gearscore finnes ikke lenger item lvl som er nå. 359 er max i normal raiding, men i Heroic så er det vel 372, men det er sykt vanskelig å få tak i
svartbekk Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 battle.net er nede, så får ikke linka atm
svartbekk Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 http://www.wowhead.com/profile=eu.darkspear.svartbekk Der er'n
Arimanni Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Måtte "bumpe" denne Har sjølv spilt wow i mange år - og har gitt meg nå i vår. Solgte accounten min for 17 000 kr i april. Idiotisk kva folk er villig til å betale. Men nå skal det også nevnes at eg hadde 10x85, der min main var ein priest med <"name" the Insaine>, samt 5 andre "rare" titler, blant anna "Hand of A'dal", "Champion of Naruu", "Legionnaire", "of the Horde" og "The Bloodthirsty" som i bunn og grunn er grunnlag nok for mentalsjukehus innleggelse i dei neste fem årene Fekk aldri "scarab lord" da -.-
Chris_ Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Måtte "bumpe" denne Har sjølv spilt wow i mange år - og har gitt meg nå i vår. Solgte accounten min for 17 000 kr i april. Idiotisk kva folk er villig til å betale. Men nå skal det også nevnes at eg hadde 10x85, der min main var ein priest med <"name" the Insaine>, samt 5 andre "rare" titler, blant anna "Hand of A'dal", "Champion of Naruu", "Legionnaire", "of the Horde" og "The Bloodthirsty" som i bunn og grunn er grunnlag nok for mentalsjukehus innleggelse i dei neste fem årene Fekk aldri "scarab lord" da -.- Dårlig timesbetalt.. hehe Men har selv solgt kontoer for over 12.000 selv
Arimanni Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Måtte "bumpe" denne Har sjølv spilt wow i mange år - og har gitt meg nå i vår. Solgte accounten min for 17 000 kr i april. Idiotisk kva folk er villig til å betale. Men nå skal det også nevnes at eg hadde 10x85, der min main var ein priest med <"name" the Insaine>, samt 5 andre "rare" titler, blant anna "Hand of A'dal", "Champion of Naruu", "Legionnaire", "of the Horde" og "The Bloodthirsty" som i bunn og grunn er grunnlag nok for mentalsjukehus innleggelse i dei neste fem årene Fekk aldri "scarab lord" da -.- Dårlig timesbetalt.. hehe Men har selv solgt kontoer for over 12.000 selv Kom vel ned til 0.17 kr i timen ja
Kjexx Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Skjønner ikke en dritt av hva dere prater om.. Kune like gjærne vært støvsugere.
Hauso Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Seriøst? Finnes det folk som betaler over 15.000, FEMTEN tusen kroner for en bruker til et spill som før eller siden gjør deg socially awkward? Folk har for mye penger, og for lite tid!
Glennski Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Seriøst? Finnes det folk som betaler over 15.000, FEMTEN tusen kroner for en bruker til et spill som før eller siden gjør deg socially awkward? Folk har for mye penger, og for lite tid! +1!
Tronstad Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 jeg solgte min konto med en rogue og mage på lvl 60 i fult tier to på begge og rank 10 på magen og rank 11 på roguen ! dette var back in the old vanilla wow som godtfolket sier ! solgte for 18 000kr, noe det ikke var verdt og jeg begynte jo selvfølgelig og spille på nytt og måtte gjøre masse ekstra crap -.-
Thundercoil Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Trodde ikke det var SÅ mye penger i dette. Hva tror du man kan få for en konto med 85 undead Death knight, med full Epic 85 Blood Elf frost mage, med full Epic. Begge har noen ilevel 378 items. Begge har alle spells lært, begge har master riding, og alt under eller tilhørende. Begge har level 525 i 2 professions. (Jewelcraft, blacksmith, mining og tailor)? Har en til Death Knight på level 60, så er sikkert en av svært få som har 2 Death knight på samme realm. Har også en 60 Blood Elf mage på et annet realm enn de 3 over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå