Gå til innhold

Stylingen du har gjort i det siste!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg husker selv når jeg var 18 år og hadde en blodharry toyota corolla (førstebilen) synes at neonlys, terninger, wounderbaum osv i bilen var tøft :mrgreen:

når man blir eldre da synes det er ikke så tøft med neonlys og jalla ting lenger.

ikke hør på folk ka de sier det er din bil

noen liker B-Gjengen stil, noen liker harry stil, og noen liker clean stil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man har jo ikke lyst til å være slem, men tror de fleste her på bimmers.no ikke har neonlys i eller utenfor bilen sin. Det er slik biler jeg får vondt av.

ja men de fleste er her inne er over 20 år og er blitt for "gammel" med harry stæsj

men man må huske på for 10 år siden da fast and the fourios kom på kino da var det "WOW" drit fett med neonlys osv..

sikkert det er mange her inne som har eller hatt harry ungdomsbiler som førstebil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk om mye kritikk a.. alle har sikkert vært i den tiden.. men hvis du gjør som nevnt over her, skamsenk og grønne felger, så kommer lyset på når du åpner døra, det tror jeg hadde sett litt bra ut ;)

hadde selv neon, men det var på en olabil men men, prøv det som noen har nevnt, har troa!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

633502095110658970-Facepalm.jpg

eller var det nok facepalm bilder fra før?

Forøvrig synes jeg skjult belysning er pent om det er dempet og med "rett" farge.

Hadde ellers selv en periode i disse F&F tider hvor jeg og skulle ha neonlys overalt, men kom heldigvis ikke så langt at jeg fikk gjennomført noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...