Frode D Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Har kjøpt meg noen tredelte felger som jeg tenkte å lakke senteret på. For å få best resultat tenkte jeg da å ta av senterene for å lakke de. Senteret ligger montert ytters av de tre delene (altså senter - ytterring - innerring). Slik jeg ser det for meg vil innerring og ytterring holde sammen av silikonen når jeg tar av senteret, stemmer dette eller må jeg dele disse også eller få ny silikon på for å få det tett igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Har du bilde? Lettere å se problemstillingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Åssen felger er det snakk om? De fleste tredelte felger har vel senteret i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Da jeg restaurerte min BBS som er skrudde så brukte jeg pakningslim på alle flatene. Dette var ikke godt nok så jeg tettet sprekken som blir inne i dekket med rutelim/sika i tillegg. Da ble det tett. Har sett flere delte felger å der er det sika i dette sporet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ny blank silikon bør du ha uansett når du monterer skrudde felger,mange skrur disse for hardt til ved montering skal bare være 25-28 nm og dras i kryss,men dette gjelder bbs er sikkert likt på andre merker.Biltemas fargeløse silikon på tube fungerer fint til felger men lukter pyton noen dager.Har akkurat pusset opp 2 delte bbs rs felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Her er også noen tips http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=208814 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå