Lars P Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 go kjerra gikk nordover til en jeg vet blir kanon-happy med den. så var det å bestemme seg for ny... '08 manuell med stort sett alt på ekstrautstyrs lista ( tror jeg) IB blå med sort skinn/carbon ? OK ja takk! fargen var helt rå i levende live - og "M Spesifikk" fikk en god deal på den, og hentet den hjem for noen uker siden. (passet på å kjøre 90mil hjem på årets værste snø dag så langt med 275/35/19 Dunlop Winter 3D..) bensin stopp på vei hjem over fjellet: vel hjemme og på tide med første kjapp-vask: vekk m chrome grill og inn med black chrome med engang ( ja slepekrok deksel mistet alleredet..) ..kjærre veiene vi har som riksveier her til lands er ikke tamme! en kjapp runde med Werkstadt Acrylic Jett for å beskytte og gir litt mer shine! fått på nye sommerfelger siden sist og fått testet mitt nye kompakt kamera, Samsung Ex-1. Orginale competition / ZCP M3 felger, 19/10 og 19/9 Monterte med en str større enn standard gummi Hankook s1 evo i 275/35 og 245/35 Liker utseendet bedre slik enn med noe strekk har satt ordre på challenge carbon diffuser, carbon sidespeil og nye 10mm spacere. orginalt M3 performance eksos er til vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gromt! Drømmebil det her! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Grattis så mye! Nydelig farge;) E92'en så ikke dum ut, heller ikke den gamle E46'n Blir denne brukt året rundt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gratulerer, denne var skikkelig tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars P Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Grattis så mye! Nydelig farge;) E92'en så ikke dum ut, heller ikke den gamle E46'n Blir denne brukt året rundt, eller? takker! ja fargen er dødsrå! var litt skeptisk i starten, men når jeg fikk se den live var det ingen tvil! vel..vi får se...ble litt "hardt" å holde 46'ern inne hele vinteren, og denne kom med vinterdekk...så blir nok til at jeg kjører den innimellom når det er ok føre ( ikke salt!) den er faktisk sykt bra på vinterføre - selv med de dekkene der! vektfordeling, elektronikk og LSD gjør vel sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Fytti h*lve*e, denne var grom!! Gratulerer så meget med en herlig bil. Her må vi få noen flere bilder etterhvert, bl.a av interiør.. Ser du skriver vinterdekk, hva slags sko tenkes til sommeren? Samme men med andre dekk? Eller blir det noe annet rått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars P Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Fytti h*lve*e, denne var grom!! Gratulerer så meget med en herlig bil. Her må vi få noen flere bilder etterhvert, bl.a av interiør.. Ser du skriver vinterdekk, hva slags sko tenkes til sommeren? Samme men med andre dekk? Eller blir det noe annet rått? takker! ser du har en lignende farge selv? Kommer bedre bilder etterhvert når jeg får funnet frem speilrefleksen igjen - men må ha en hoved-shine først.. bestiller nok Hankook S1 i en str større enn std..da jeg ikke liker strekk i dekkene. så 275/35 og 255/35. Har orginale BMW M3 Performance felger på vei over fra california as we speak! så driver jeg å sysler med tanken på Arqray eller Akrapovic system...vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Min er Lemans blå Skjønner! Viktig og shine skikkelig. Venter bare på at det er slutt på snøfall her nå, så blir det vel en vår-rengjøring her også, samt finne noe 20" å smelle på til våren Aha, det blir freesht ! Viktig å ha litt planer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gratulerer med grom M3. Gamle bilen til Jan Gunnar Solli (Fotballspiller) det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gratulerer med råskinn. Meget lekker. Ikke verst E46en heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Wow, gratulerer! Du kan jo vurdere en tur til ESS etterhvert også, he he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gratulerer, kjempepen å se på samtidig som den ser ordentlig aggressiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Gratulerer, der har du en hvit hai på low carb )) Sinnsykt utseende, bilene viker vel til høyre siden bare av å se lyktene på'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars P Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 takker for komplimanger! lover bedre bilder etterhvert når den endelig er skikkelig "ren"! her et par andre, pluss ett som viser felgene med riktig dim på gummi som jeg har bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Snakk om å oppfylle en drøm! Bilen ser helt nydelig ut, og fargen ser knall bra ut Blir morro å se sommerskoene... GRatulerer så mye med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå