Gå til innhold

bye bye E46 M3...hello.....? Nye bilder Juni 2011

Share

Anbefalte innlegg

Competition-package felgene på den røde ser det ut til? Har vurdert dem selv. Foreløpig er jeg ganske fornøyd med originalfelgene så snart jeg fikk på 12/15 mm spacere, men men. Så det lønner seg å bestille dem fra USA altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Competition-package felgene på den røde ser det ut til? Har vurdert dem selv. Foreløpig er jeg ganske fornøyd med originalfelgene så snart jeg fikk på 12/15 mm spacere, men men. Så det lønner seg å bestille dem fra USA altså?

ja konkluderte med at jeg ville ha mest mulig "orginalt" jeg!

står vinterdekk på de på bilen nå, med 12/15mm spacer her og - og det hjelper enormt!

Med competition/zcp felgene på sommer må dette bli bra uansett sesong!

Bilen din er kanon strøken forresten! Space Gray var mitt andre alternativ på denne bilen!

Ble halv pris fra USA på felgene - blir vel litt mva i tillegg, men uansett mye billigere enn 30,000 her til lands!

PS - har jeg hatt space grey ville jeg gått for competition felgene i sort uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med en nydelig bil, har sett den "gamle" E46'en din et par ganger i Trondheim, bla i byen og på Lade tror jeg :P

takker! ja det stemmer nok - kontor på Lade!

hva kjører du?

E36 M3 som forhåpentligvis blir ferdig til sommeren :)

Får ta oss en photoshoot til sommeren da vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står vinterdekk på de på bilen nå, med 12/15mm spacer her og - og det hjelper enormt!

Bilen din er kanon strøken forresten! Space Gray var mitt andre alternativ på denne bilen!

Ble halv pris fra USA på felgene - blir vel litt mva i tillegg, men uansett mye billigere enn 30,000 her til lands!

PS - har jeg hatt space grey ville jeg gått for competition felgene i sort uten tvil!

Ser det ligger en space gray på finn.no, har ligget der en stund, mulig den mangler litt på utstyret.

Går du for sorte ZCP-felger? Andre planer? Jeg skal iaf. få montert Performance-splitterne nå, det som er bra med å kjøpe OEM her er at de faktisk er utviklet for å forbedre aerodynamikken på bilen (i høyere hastigheter - 230 pluss - er den litt ustabil). Lett å bli rammet av "mod bug'en" her, jeg vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ligger en space gray på finn.no, har ligget der en stund, mulig den mangler litt på utstyret.

Går du for sorte ZCP-felger? Andre planer? Jeg skal iaf. få montert Performance-splitterne nå, det som er bra med å kjøpe OEM her er at de faktisk er utviklet for å forbedre aerodynamikken på bilen (i høyere hastigheter - 230 pluss - er den litt ustabil). Lett å bli rammet av "mod bug'en" her, jeg vet...

mmm nei blir ZCP i silver for min del - men på space grey ville jeg gått for sorte uten tvil!

lurer litt på ett anlegg fra arqray eller akrapovic og en passende diffuser - ala den du har! ;)

har sett de splitterne, mer er litt usikker ennå på de - mest pga brøytebil effekten på vinteren!

alleredet sprekker i plastikken under fronten på min etter turen over fjellet hjem... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...