Gå til innhold

Min e39 m5

jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt jeg skulle lage meg en prosjekt tråd..

Bilen var egentlig ferdig i utgangspunktet men det utvikler seg gang etter gang til å bli ett prosjekt 8)

bilen er i utgangspunktet en orginal 99 m5 som er chassibyttet med en norsk bil. i utgangspunktet kunn nytt chassinr som er byttet.

alt er bilens orginale motor gir osv.

det som var jort er vell att det ble satt inn motor og gir fra en 528 og gokjent chassibytte for å så sette inn m5 motor og gir igjen og gokjenne som m5,,,sparing av avgjifter i norges land. men for meg spiller det ingen rolle da bilen er orginal i mine øyne:) sikkert mange synspunkter på dette her inne men:)

bilen har det meste av utstyr og utover det har den skinntrekt dash og alcantera tak:)

ellers så er det kw justerbart, eisemann exsos, supersprint x-pipe, full o1 facelift med alt dette berører, 19 work meister sl 3 felger, haman frontleppe og bremsekjølings kanaler av hjemmelaget type:)

har også hellakkert bilen og mellomslipet den:)

legger inn noen bilder å regner med ros og ris,,, mest ris kansje? :o

første bildene er fra da jeg kjøpte den,,siste er fra årets vårshining;)

i5je85lple6jspdguwfi.jpgi5je85lple6jspdguwfi_thumb.jpgqao2158o0pq0ynif9yhq.jpgqao2158o0pq0ynif9yhq_thumb.jpgl00hsi756xfejqvdw43m.jpgl00hsi756xfejqvdw43m_thumb.jpg9r6daz22mj2f8wkwyni6.jpg9r6daz22mj2f8wkwyni6_thumb.jpgnry03mnaadxr8fmmt30w.jpgnry03mnaadxr8fmmt30w_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi, dette så vanvittig riktig ut!

det er det for meg i allefall :D har drømt om en slik bil side i 2000 og ifjor sto den endelig på tunet:) føler den aldri blir færdig men:) vill ha allt 100% men det koster:) men føler jeg nærmer meg nå :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det for meg i allefall :D har drømt om en slik bil side i 2000 og ifjor sto den endelig på tunet:) føler den aldri blir færdig men:) vill ha allt 100% men det koster:) men føler jeg nærmer meg nå :o

5ijzi5f5tpj5k8uh3rz3.jpg0kcbnscsmgc3ajy3o38a.jpg

litt bilder etter lakkering på slutten av sesongen før vinterlagring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5ijzi5f5tpj5k8uh3rz3.jpg0kcbnscsmgc3ajy3o38a.jpg

litt bilder etter lakkering på slutten av sesongen før vinterlagring :D

Siste bildet der er fra "åsænj" ja ? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent stykke M5!! tror jeg må selge sjela mi og kjøpe en slik en, for det her var bare übergromt!!

Takk:) er jo fin din også:) synd med panseret da:( drømt om e39 m5 siden den så dagens lys:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vårengjøring av exsos må jo till,, tok av demperen også i helgen å jekka work"n helt opp for å sjekke klaringen,,,det gikk akkurat 8) må justere spissingen bak oppdaget jeg da det på ene siden pekte litt mere inn og da tok den borti bak kanten på jufvd6h60gnl1mc5bkwae2.jpglbue..31ycuoqk8oeootmemwx5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...