Gå til innhold

Min e39 m5


jakobm5
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
aa, det var christian sin ja. han er nøye med bilene sine trur jeg. jeg har en kompis som kjenner han, men kjenner han ikke dog. ser han aldri med skitten bil, og aldri sett han råkjøre. har en e46 m3 no.

om det har vært en 528motor nedi gjør jo ingenting. original m5 i mine øyne. husker det var syk lyd i denne. mørk herlig 8`er. du som har montert eisenmann eller? (sikkert ennå sykere nå isåfall 8) )

Har du fått skiltet kosebilen nå? Vurderer å hente mine skilt i løpet av uka:)

edit: ser det er bilskadereparatøren som lakka den. fornøyd eller? jeg var inn der med 730n min og fiksa hjulbuene. gjorde mye bra arbeid for en billig penge :D lurer på å ringe han når jeg skal lakke kanalene nå. hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa, det var christian sin ja. han er nøye med bilene sine trur jeg. jeg har en kompis som kjenner han, men kjenner han ikke dog. ser han aldri med skitten bil, og aldri sett han råkjøre. har en e46 m3 no.

om det har vært en 528motor nedi gjør jo ingenting. original m5 i mine øyne. husker det var syk lyd i denne. mørk herlig 8`er. du som har montert eisenmann eller? (sikkert ennå sykere nå isåfall 8) )

Har du fått skiltet kosebilen nå? Vurderer å hente mine skilt i løpet av uka:)

Da har jeg skiltet min kosebil:)

edit: ser det er bilskadereparatøren som lakka den. fornøyd eller? jeg var inn der med 730n min og fiksa hjulbuene. gjorde mye bra arbeid for en billig penge :D lurer på å ringe han når jeg skal lakke kanalene nå. hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...