Finnsbråtn Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Min 320D Info om bilen: Årsmodell: 2004 Motor: M47/TU Farge: Black Sapphire Metallic Gear: Manuell Utstyr: Sports Suspension Settings Multi-Function For Steering Wheel Model Designation, Deletion M Sports Package II Climate Comfort Windscreen Glas Roof, Electric Sunblind For Rear Window Floor Mats, Velour Warning Triangle Interior RR VW Mirror W Aut Anti-Dazzle Wood Trim Smokers Package Through-Load System Armrest, Front Sport Seats F Driver/Front Passenger Storage Compartment Package Seat Heating F Driver/Front Passenger 3. Headrest Rear Centre Headlight Washer System Park Distance Control (PDC) Foglights Rain Sensor Xenon Light Automatic Air Conditioning On-Board Computer Navigation System Professional Bmw Assist Voice Input System Car Telephone Professional Cd Player Cd Changer BMW For 6 CDS Hifi Loudspeaker System Harman Kardon M Leather Steering Wheel M Aerodynamics Package II Edition Sport Individual High-Gloss Satin Chrome Individual Roof-Lining Anthracite White Direction Indicator Lights M LT/ALY Wheels Double SP.135 W Mixed T. Cop Control Germany Version Europe/Dealer Directory German/Owners Handbook/Service Booklet Comfort Package Dynamic Stability Control (DSC) Speedometer With Kilometer Reading Battery In Luggage Compartment Language Version German Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Prøv med et bilde, da blir nok tråden din hakket mer interssant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Prøv med et bilde, da blir nok tråden din hakket mer interssant! Der da, fornøyd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg er fornøyd Hvertfall! Nydelig eksemplar selv om jeg liker best coupe/touring ;p Allt var hvertfall gjort riktig, blank og fin ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 sykt digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Flott sedan! Må si at style 135 felgene ser bra ut på sedan Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Lekker bil Hvilke pærer har du i grøftelysene? Skal få montert slike selv når jeg gidder. Interiørbilder? Litt info om bilen da? Utstyr, årsmodell og slikt? Hvilke felger er det på sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Jeg er fornøyd Hvertfall! Nydelig eksemplar selv om jeg liker best coupe/touring ;p Allt var hvertfall gjort riktig, blank og fin ;D Thanks Hver sin smak d;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Ser ut som en flott bil det der:) mangler bare eksosanlegg og interiør bilder og mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Flott sedan! Må si at style 135 felgene ser bra ut på sedan Noen planer for bilen? Jau, de duger som vinterfelger ihvertfall Øverst på lista står nye felger også må d vel bli et nytt eksosanlegg med 2 enderør;) Trenger egentlig ikke så mye mer med tanke på at det er m-tech fangere på den for og få den til og se tøff ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 Lekker bil Hvilke pærer har du i grøftelysene? Skal få montert slike selv når jeg gidder. Interiørbilder? Litt info om bilen da? Utstyr, årsmodell og slikt? Hvilke felger er det på sommer? Bruker disse pærene i grøftelysa http://autolights.no/ds_product_info.ph ... cts_id/231 Skal ta interiørbilder imorgen samt legge ut litt info om utstyr. Er d meste av utstyr så gidder ikke og skrive ned alt nå D er en 2004 modell Sommer felgene heter Vertini Riviera Hyper-silver 8,5 x 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Hehe, derfor jeg kjente igjen felgene litt ja. Hadde de samme før, ikke hyper-silver bare. Men kjørte staggered 8x18 og 9x18 da. Solgte de for 2 helger siden, så leter etter nye nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnsbråtn Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 btw noen forslag til nye sommerfelger? Skal være kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Fant noen hos Schmiedmann. Problemet er vel at ingen er staggered (bredere bak enn foran). Da mister man jo mye poenget med kant føler jeg da. Men håper det dukker opp noen bra forslag snart. Evt, du kan se i tråden min, prøvemonterte noen CSL felger for kort tid siden, var tøft det også Men er tilhenger av kantfelger jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 autolights er tidligere bilkabel ja.Byttet navn på det firmaet ja,hm hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå