morten325i Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 hei... lurte litt på å få litt mer futt i 325 tdsn min.. er det noen enkle trin man gjør for å få litt mer effekt ut av disse? har kcr chip på..men denne er helt tulllette :S har montert stor ic i fronten.. lurte på å stille diseltrykke opp manuelt på pumpen å stille opp ladetrykke... det burde jo funke bra...?? noen som vet vor mye lade trykk man kan kjøre på disse for de bynner å belaste motor å topp-paking? ser at med kcr chipen så lurer jo hn bare diselpumpen å pøser på med MYE disel..men stiller ikke opp turbo trykke noe... morten
huldra66 Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Skikkelig chip er vel det første og billigste, jeg har vært godt fornøyd med det selv ( ebay til 350 kr ) stor forsjell og ingen blårøyk ser de er litt dyrere nå men fortsatt billig viss en prøver seg selv. http://cgi.ebay.de/BMW-E34-525tds-E36-3 ... 27b96ef450 http://cgi.ebay.de/Performance-Chip-Tun ... 4156f51118 Ellers så er det nok flere ting som spesialistene kan gjøre , større dyser men det krever nok mere luft ellers så ser det ut som Blodstrupmoen bak deg Men vi har jo en diesel expert på forumet snakk med han , er jo andre ting som begrenser effektutak som eventuell autolat kasse.
Fekzen Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Tips: Skaffa ett riktigt chip från en firma som programmerar chip. De som säljs över ebay för en billig peng är kopior som dem som säljer inte har en aning om vad som gjorts i. Dvs , har du tur funkar det, har du otur funkar det inte - och har du ännu mer otur så rasar motorn. Går bra skicka mig PM för mer info angående chip. Sedan är TRF-Racing i forumet duktig på diesel tuning och kan säkert komma med en del tips! Mvh// A.Fekzen
huldra66 Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Tips: Skaffa ett riktigt chip från en firma som programmerar chip. De som säljs över ebay för en billig peng är kopior som dem som säljer inte har en aning om vad som gjorts i. Dvs , har du tur funkar det, har du otur funkar det inte - och har du ännu mer otur så rasar motorn.Går bra skicka mig PM för mer info angående chip. Sedan är TRF-Racing i forumet duktig på diesel tuning och kan säkert komma med en del tips! Mvh// A.Fekzen Vel skjønner att du har en butikk og drive , men skremselspropaganda bør du holde deg for god til Selges for en billig penge fordi de er kopi, selfølgelig det er jo akkuratt kopier de er av standard effekt chipper. Uansett jeg har kjøpt flere chipper fra denne selgeren , og har har en mengde kjekt utstyr til salgs Over 15000 salg og 99,6% god feedback , tror nok det sier noe om kvaliteten og kun 79 euro , noe som forøvrig er en fornuftig pris med tanke på hvor billig en chip er og hvor kort tid det tar og programmere den. http://cgi.ebay.de/Tuningchip-318-320-3 ... 33505a4767 Hilsen Terje
morten325i Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 åaky det har jo gåd ann å prøvd.... mye jobb å montere chipen å hvor mye effekt gir den?? men ingen som vet hvor mye turbo trykk disse tåler? nor man chiper så stiller den jo ikke trøkket noe opp.. morten her
Spankus Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=176604 Her er en tråd der jeg har spurt om trimming av 2,5tds
morten325i Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 takk takk har skreve litt på den sia nu lurte litt på om det gikk ann å stille disel pompa manuelt på den.. har dere gjort noe mere med den diseln til kompizen din??
morten325i Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 oki... hvilken chip å mye turbo trykk kjører dere på den?? funker bra?? har min i en 3 serie
TRF Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 morten, hvorfor leser du deg ikke opp på slikt selv? jeg har svart i utallige tråder på dette, og har tom en tråd som henger som sticky...?
morten325i Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 hmmm... veit ikke...jeg er bare litt dårlig til å lete etter tråder :S men sto jo mange greit på den andre tråden du hadde skreve på hvilken pris tar du før en slik chip?? send jærne på pm
aijnners Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 hei, har en 525tds. jeg klukket av slangen fra westgate å fikk litt over 2.5 bar i trykk. har ikke hatt noe problem me topp pakning eller noe sånt me den.. pompa er liten i bmw`n så er ikke så mye å stille på. Vart forholdsvis frisk med ukontrollert trykk, noe som kåm meg til gode. er vel kansje en fare med at toppakningen ryker men den har ikke gjort det til meg enda bilen har gått litt over 300 000 lykk til
TRF Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 liten bump der? og kom gjerne med en god grunn til å kjøre med et slikt trykk på original turbo og pumpe. At pumpa er liten har vel også fint lite med hvor mye du kan stille på den å gjøre. Det er jo ei edc pumpe, den kan du ikke stille på. Forøvrig er den like stor som den som står på 524td e28. 2,5bar er også mye, selv med stengt wastegate. 2,2 er mer realitstisk. Hva brukte du til å måle med og hvor målte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå