Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ja, alle TU. Det er sant det. Men en liten endring, er det overhodet ikke. hehe Er mer rundt motoren som og er endret til det bedre. Men tryneløftet (som folk flest ser) kom ikke før 01, det er sant. Men E39 har hatt kjempe mange endringer igjennom produksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Visst jeg sier at motor skal ut av bilen uansett? Å jeg vil bare ha en bil med mest mulig comfort, at man hører minst mulig støy inni bilen (noe de pleier å fikse på facelift) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 E39 er en støysvak bil, uansett. Du burde kjøpe det billigste du da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Ja men jeg vil allikavell ikke ha en E39 med vanlig varmeapparat og analog klokke visst du skjønner hva jeg mener. Men ut ifra årstall så er det ikke noen som har mer utstyr enn andre. Det er veldig forskjellig på E39 ettersom jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Ja men jeg vil allikavell ikke ha en E39 med vanlig varmeapparat og analog klokke visst du skjønner hva jeg mener.Men ut ifra årstall så er det ikke noen som har mer utstyr enn andre. Det er veldig forskjellig på E39 ettersom jeg har sett. kan fortsatt kjøpe Prefacelift, min 96 modell har 2 sone automatisk Klima og ingen analog klokke. (Analog klokke tror jeg du bare finner på E34) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå