tunamgu Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28891398 Har hatt bilen en uke nå, og er ganske fornøyd. Er noe annet enn e36 touring. Masse riktig utstyr og overkommelig pris gjorde at jeg slo til. Brunt interiør ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilde og har fått masse positive kommentarer på det. Får også Porsche og Ferrari luksus følelse. Eneste jeg savner er panorama tak og elektriske seter, men måtte svelge kameler. Bedre bilder av nyvasket bil kommer imorgen. Utstyr: 07mod 320 diesel m/automat BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) LEDER DAKOTA/D3 SATTELBRAUN (LCD3) BRAKE ENERGY REGENERATION Skjult hengerfeste Takstativ med skiholder - som er tilsalgs ALARM SYSTEM Keyless system - slipper å bruke nøkkel noe som jeg synes er deilig Autoblendbart innespeil SKIBAG PARK DISTANCE CONTROL - foran + bak RAIN SENSOR ADAPTIVE HEADLIGHTS - bixenon frontlys følger rattet LIGHTS PACKAGE - dempet lys ved dørene om kvelden NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL DYNAMICS PACKAGE - hva består dette av? COMFORT PACKAGE - og dette? M SPORT SUSPENSION INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING - tonede bakrute INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE - denne likte jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Det interiøret er jo råstilig spør du meg! Er samme skinn eg får i Compacten snart Gratulerer så mye med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Synes blank sort er tidløs og klassisk som man aldri blir lei av. Var også på utkikk etter hvit og sølv, men ble lei av fargen etter 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 DYNAMICS PACKAGE - hva består dette av? COMFORT PACKAGE - og dette? INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING - mørk felt på fronruta Gratulerer med flott e92. Dynamic (7RR) består av: 332 comfort access 481 sportseter 524 adaptive kjørelys 2C5 felger stjerneeke 185 Comfort (7RS) består av: 249 multifunk. ratt 431 aut. dimming innv. speil 4AE midtarmlene foran 493 oppbevaringspakke 507 PDC bak 534 klimaaut. 540 cruisekontroll 563 lyspakke 663 radio prof Og INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING er de mørke rutene bak, ikke feltet øverst på frontruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Gratulere med ny bil, ser utrolig fin ut og jeg likte fargene på interiøret også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Førersetet er litt slitt ved hoftet, noen som vet om kan få tilbake fargen? Noen har visst gått ut og inn for mye...Synes blank sort er tidløs og klassisk som man aldri blir lei av. Var også på utkikk etter hvit og sølv, men ble lei av fargen etter 2 uker. Swissvax.no har skinnfarge som skal være bra. For å få riktig farge må du klippe av en liten bit skinn fra et sted det ikke synes og sende til dem. Så lager de riktig farge og sender til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Oppdatert med nye bilder etter vask. Hjelper nesten ikke å vaske når den blir skitten igjen etter 5m kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Grattis med nydelig bil! Jeg kan skrive under på at det interiøret gir en sabla fin luksusfølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 den var litt blank ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Lakken er strøken ja. Noen som vet om det er turbo på 320diesel N47? Og hvor selger de billigst Castrol olje til denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Er nok de som vil påstå å kjøpe relativt ny BMW uten orginal mpakke er rimelig dumt med tanke på gjenverdi... Menmen. Grattis med med pen bil i en av bmws peneste karosseri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornartl Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Får vel ingen dieselmotorerer nå til dags uten turbo, som er grunnen til att men har begynt å bare kalle diesel for diesel, eller "D", istede for Turbo Diesel Injection/tdi. Spørsmålet er vel heller hvor mange? Og på denne er det nok bare en. Man må som vanlig opp i en sportsdiesel utgave før man før diverse twin-turbo systemer, og da vil det oftest være inkludert i modellnavnet om jeg ikke tar helt feil. Er du i tvil åpner du panseret og teller sneglehus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Er det mange BMW-dieseler som har to turboer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 det er vel 335 og 535 som har to turboer om jeg tør tippe..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 123d har to turboer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå