Gå til innhold

BMW E30 S50B32 liten "driftefilm" fra meg ::ppPp

Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som om det er bra trøkk i bilen!

Tips: Kjøp deg bøttestoler! Da slipper du å slenge rundt i bilen slik du gjør på filmen. Jeg kjøpte Recaro PolePosition bøttestoler til M5'en min. Det er seriøst en av de mest verdifulle oppgraderingene av alle jeg har gjort! Kjørefølelsen og kontrollen blir betraktelig forbedret!

Anbefales!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316: hehe nei vet ikke, har jo strøkent sportevo ratt liggende, men er så redd jeg er blitt altfor vandt til d rattet som står i bilen, ang sladding osv :D så tør ikke bytte.

kingB: takker :) hehe ja, men jeg får nok gjøre det i en fremtidig banebil, må klare å holde denna litt på show-siden fortsatt :)

FTE: hehe ;D

jørgen-A: Har tenkt på det ja, hadde en liten plan for denne vinteren også, men droppa det, litt smålei akkurat denne vinteren faktisk, pluss hadde blitt for slitsomt å leve på vann å brød , da jeg holdt på med å finne litt annen jobb osv :D

men jeg må vel gjøre noe engang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

sikkeli stili bil du har :D

gleder meg til å få min motor i min e30 :P

har du noen bilder av bilen med m5 felgan som e lakka gull?? syns de så stili ut på filmen :)

lurte litt på sånner på min bil :)

var det mye jobb å få denne godkjent med m3 motor?? eller måtte du sette inn 3 liter??

morten her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...