thomascr Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 :ooo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Nei d er absolutt ikke stivt nok bak synes jeg Disse er 220nm stive = 220nm trykk pr.mm fjæring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 fett kjøring ... virker fin å kjøre den bilen din gitt ... ser hvertfall lettkjørt ut . fin lyd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 WOtOOtootoOOtOOtOOoTOTOTO + 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Hehe:D Ja bilen er egentlig ganske lettkjørt:) Synes jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hva slags flyratt er det du har i bilen din nå a? Så merkelig ut ! Bra kjørt hvertfall! Så ut som en morsom bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ser ut som om det er bra trøkk i bilen! Tips: Kjøp deg bøttestoler! Da slipper du å slenge rundt i bilen slik du gjør på filmen. Jeg kjøpte Recaro PolePosition bøttestoler til M5'en min. Det er seriøst en av de mest verdifulle oppgraderingene av alle jeg har gjort! Kjørefølelsen og kontrollen blir betraktelig forbedret! Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 +1! Bruker faktisk utrolig mye unødvendige krefter på å holde seg fast i rattet og ikke minst slenge rundt. Er en god investering! Får lyst til å kjøre E30 med s-motor igjen når jeg ser denne filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 +1. Også selger du interiøret ditt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 bra kjørt og nydelig bil! Har du tengt og trimma mere etterhvert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 316: hehe nei vet ikke, har jo strøkent sportevo ratt liggende, men er så redd jeg er blitt altfor vandt til d rattet som står i bilen, ang sladding osv så tør ikke bytte. kingB: takker hehe ja, men jeg får nok gjøre det i en fremtidig banebil, må klare å holde denna litt på show-siden fortsatt FTE: hehe ;D jørgen-A: Har tenkt på det ja, hadde en liten plan for denne vinteren også, men droppa det, litt smålei akkurat denne vinteren faktisk, pluss hadde blitt for slitsomt å leve på vann å brød , da jeg holdt på med å finne litt annen jobb osv men jeg må vel gjøre noe engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Gromt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Gromt ! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 sikkeli stili bil du har gleder meg til å få min motor i min e30 har du noen bilder av bilen med m5 felgan som e lakka gull?? syns de så stili ut på filmen lurte litt på sånner på min bil var det mye jobb å få denne godkjent med m3 motor?? eller måtte du sette inn 3 liter?? morten her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå