krutte-39 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 200+frakt for eyelids? skal se på det, se om eg får dei av heile.
Mysemannen Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 200+frakt for eyelids? skal se på det, se om eg får dei av heile. Finfint, silikon du har brukt? :3
krutte-39 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 200+frakt for eyelids? skal se på det, se om eg får dei av heile. Finfint, silikon du har brukt? :3 nei, Sika..
karl92 Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Ser du selger bremseklosser. Kanskje teit spørsmål, men er de brukt? Og hvor er de kjøpt?
krutte-39 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Ser du selger bremseklosser. Kanskje teit spørsmål, men er de brukt? Og hvor er de kjøpt? Bremseklosser er flett nye du er noe usikker på kor akkuratt desse er kjøpt, men når eg har kjøpt har eg kjøpt enten fra www.koed.no eller ifra Førde Bildeler A/S, så det er ifra en av di plassene di kommer
krutte-39 Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Hei Skal no igang med et ombyggings prosjekt, derfor selger eg litt deler fra den eine bilen. -Men foreløbi blir framfanger med lokari osv holdt litt igjen til prosjektet er ferdi, da der er noen deler som skal byttes om en annen. Deler har stått på min 1997 523i, og eg holder til i Florø i S&F. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=127388&start=0 Men ellers er der: -M5 speil, "klargjort for innfelling og med memory funksjon" Solgt -Svarte Facelift nyrer Solgt -Scorpion effektpotte Solgt -Hattehylle med el rollo Solgt -"plassbesparende 10" basskasse med rockford forsterker" Fra BSW i usa, basskasse henger en opp under hatthylla. Solgt -Koppholdere bak Solgt -Svart Skinninteriør. Solgt -M Bakfanger med diffuser for avtagbart hengerfeste, fanger er for biler med pdc 3000,- -Facelift lykter med xenon, Lyktelister demontert. 5000,- -Facelift heimesota baklykter, eine bolten på eine lykta er knekt, men er ikkje noke problem. 600,- -et sett med kvite vanlige sideblinkers 150,- -et sett med tidligere blanke sideblinker, no heimesota 150,- -18" Replica E60 M5 felger, flett nye Sonar dekk, 235/40-18 og 265/35-18 noken småhakk, men ellers rimelig bra strøkne. Kom med bud Har fått bud på 6500,- -18" Replica E60 M5 felger 18x8 og 18x9,5 selges uten dekk, har flasset lakk, ikkje kantkjørte eller skeive etter ka eg veit. Kom med bud -Kn filter kit for Bmw 523, var opprinneli til 525 etter 2000, men er ombygd av meg for å passe 523i. 1000,- -Tårnstag framme A/C Schnitzer kopi 1300,- -Har eit sett med ubrukte bremeskiver framme liggande 600,- -1 sett med bremseklosser framme, 1 sett med klosser bak. 300 for klosser bak, 400 for klosser framme, -Håndbrekkwire begge sider bak 300,- -Sølvfarga interiørliste sett med automat girkule. 2500,- -Original Cd spiller 2000,- -Powerflex Bærearms foringer til E39, passer alle modeller, 300,- -Powerflex Styrestags foringer, passer 520-530 300,- Bilen som er under demontering Felger som står på bilen er dei med dekk, Nye dekk er kjøpt og lagt på etter bilder er tatt. Type Sonar fra Gs Bildeler Scorpion Effektpotte kjøpt fra Koed Skinninteriør, osv Sølv interiør lister Dørtrekk med integrerte rullegardiner Buisness CD Spiller Tårnstag og KN Filter Tårnstag og KN Filter Subkasse 10" Sub Forsterker står inne bak deksel ilag med originalforsterker som går til høytalere. -Var litt ivrig under demontering så kabler henger litt fritt. 18" M5 Replica felger uten dekk med lakkflass Jobber turnus på anlegg, så er ikkje alltid eg har anledning til å svare, men svarer så fort som mulig. Og selvfølgeli dei som kritiserer prisene, kom gjerne med bud, realistiske bud. Nye deler lagt til, og liste oppdatert Fortsatt masse deler som bare ligger og samler støv her
fredleik_83 Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 Hei ! Har du trelister til interiør tilgjengelig og? Kjøpte akkurat en brukt cd spiller men laseren tok kvelden etter en uke virker det som . Noe du har og som er i god forfatning ? Så på lyktene. Fine angeleyes lykter.
krutte-39 Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Hei ! Har du trelister til interiør tilgjengelig og? Kjøpte akkurat en brukt cd spiller men laseren tok kvelden etter en uke virker det som . Noe du har og som er i god forfatning ? Så på lyktene. Fine angeleyes lykter. Hei, trelister har eg bare igjen til dørtrekkene, det andre har eg ikkje lenger, Cd spiller er i topp forfatning Ja, du kan få kjøpe angeleyes lyktene veitdu passer biler til og med 1998 med original xenon
Mpowerman Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Har fortsatt deler liggende ja PM sendt. Mail sendt. Noen som har ett tlf nr til Krutte-39?
Bimma /// Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 hei har du powerflex foringane enda ?? holder til i førde !!
Mpowerman Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 hei har du powerflex foringane enda ?? holder til i førde !! De var visst solgt...
Maniac Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Har du pæreholderene? Evt hvor mye skal du ha for de?
krutte-39 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Har du pæreholderene? Evt hvor mye skal du ha for de? Hei, hvilke pæreholdere tenker du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå