krutte-39 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 va egentli ikkje så sugen på å selge den for noke serli mindre enn ka eg ska ha for den desverre.
vktdaniel Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 har du di sølfargede interiør listene og kor mye skall du ha
krutte-39 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 har du di sølfargede interiør listene og kor mye skall du ha Har di enda ja, vil egentli ha 2500,- for di.
vktdaniel Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 hva er den knappen til som er på den ene listen
krutte-39 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 hva er den knappen til som er på den ene listen cruise kontroll eller dekktryks kontroll, er ikkje alle biler som har dette, bryteren følger ikkje med.
krutte-39 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Bump.. Har fått eit par ting til som ikkje ligger på lista no, skal få lagt ut bilder av det etter kvert, oppdatert liste i 1. innlegg. nevner bla. 6 trinns manuell girkule med lys, vindusbryter med fold inn funskjon til speil med tilhørende styringsmodul.. lufter også M-tech framfangeren min for salg, men ser helst at den blir hentet eller ihvertfall blir solgt til noen i nærheten da det egentli e pes å sende disse store pakkene..
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 lufter også M-tech framfangeren min for salg Vil det også bety at du lufter lokariskjermene som hører til, hvis de er hel?
BMWE39turbo Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 6 trinnsmanuell girkule med lys , er dette type ///M girkule lik som selges på koed? og er det med et slikt kabelsett slik at en slipper å kople seg på det "orginale" ledningsnettet i bilen? https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1
krutte-39 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 lufter også M-tech framfangeren min for salg Vil det også bety at du lufter lokariskjermene som hører til, hvis de er hel? Stemmer, men no har eg montert dei innerskjermene med hull i på M5en, men det følger med innerskjermer uten hull, men som er fullt mulg å sage ut hull i.
krutte-39 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 6 trinnsmanuell girkule med lys , er dette type ///M girkule lik som selges på koed? og er det med et slikt kabelsett slik at en slipper å kople seg på det "orginale" ledningsnettet i bilen? https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Korrekt, det er den girkulen fra koed.no, kjøpte den ved en feiltakelse..
BMWE39turbo Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Feiltakelse?? Er det ikkje 6-trinns på M5-en din da? følger det med et slikt kabelsett så eg slipper kople meg til på orginale ledningsnettet? Uansett eg tar den, gi meg en pris, er du tilfeldigvis i førde en dag? visst ikkje kan eg ta turen ut til florø i helgen visst det passer?
krutte-39 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Feiltakelse?? Er det ikkje 6-trinns på M5-en din da? følger det med et slikt kabelsett så eg slipper kople meg til på orginale ledningsnettet? Uansett eg tar den, gi meg en pris, er du tilfeldigvis i førde en dag? visst ikkje kan eg ta turen ut til florø i helgen visst det passer? Jo, har 6 trinns på m5en, men originalt på m5 er mansjetten sammenhengende med girkula, derfor så skal bestille meg ny original var planen der er en 50 cm eller nokke sånn lednings stubb på girkula ja, men det følger ikkje med nokke meir enn det.. 650,- vil eg ha for kula, sida eg berre kjøpte feil, og ikkje har brukt den eller nokke.. Hadde ikkje plana om førde dinna veka nei desverre, kommer du fra førde?
BMWE39turbo Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Kommer egentlig fra Jølster, men er vel i førde en er mest Kan gi 550 for kula? så kan eg hente den i florø på søndagen om det passer seg? kan hende eg rekker det på fredag og, men visst du godtar budet så kan vi diskutere tidspunkt og plass når det nærmer seg
krutte-39 Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Kommer egentlig fra Jølster, men er vel i førde en er mest Kan gi 550 for kula? så kan eg hente den i florø på søndagen om det passer seg? kan hende eg rekker det på fredag og, men visst du godtar budet så kan vi diskutere tidspunkt og plass når det nærmer seg 600,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå