m-alpin Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Får legge ut en liten tråd om garasjestøveren min så jeg har en plass å linke til ved eventuelt salg. Hatt denne en stund men har 2 unger som tar mye av tiden min så blir ikke brukt så mye som jeg kunne tenkt. Bilen er en original 89mod 325 mtechII i fargen delphin grey(på norske skilt). Ting som er gjort/ byttet: - Ny clutch - Ny registerreim og strammer ved 190000km. - Sorte DE frontlykter - Alle foringer i forstilling er byttet til PowerFlex - Foringer i travers bak og stabstag bak er byttet til PowerFlex - Montert understell fra Spax. Senker 60mm foran og 40mm bak. Hardhetsjusterbart 28 trinn - Nytt originalt eksosanlegg fra katalystaor og bakover - Nye varmeskjold over grenrør - Alpine cde103bt spiller med bluetooth handsfree. - Byttet olje på girkasse og differensial - Bremser foran: Nye originale caliptere, nye bremseslanger, nye skiver gruppe N med slissing/ boring, nye klosser EBC Greenstuff. Har 2 sett sorte mhw å ett sett røde men ikke funne ut hva jeg skal ha!! meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Den så virkelig fin ut. Mere bilder da !! Ska du selge da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Takk,kommer flere bilder etterhvert. Litt frem å tilbake med salg,mye pga unger å jeg blir ikke yngre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Takk,kommer flere bilder etterhvert.Litt frem å tilbake med salg,mye pga unger å jeg blir ikke yngre.. Alder er bare et tall Fin bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Dette ser jo heeelt riktig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Flott bil! Tenk deg NØYE om før du selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Så vanvittig pen. Hvilket prisleie ligger disse på i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Denne var vanvittig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Fin denne her, Tommy. Sett på sorte MHW lykter du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Kongebil med stor i! Jeg hadde gått for de røde lyktene, det skiller seg litt mer ut i mengden av sorte lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Dette blir heelt riktig i mine øyner, Sorte MHW ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Se der ja, kom det endelig bilder av grombilen! Ikke finn på å selge nå da, etter den praten vi hadde i vinter... Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Se der ja, kom det endelig bilder av grombilen! Ikke finn på å selge nå da, etter den praten vi hadde i vinter... Hehe! Hehe,nei frister igrunn lite så blir vel bare stående. Jeg får bare av å til litt dårlig samvittighet når jeg har 2 unger og samboer,blir lite brukt å pengene har man alltids bruk for Heldigvis har jeg en plass den står tørt å fint å kan stå der til jeg finner ut hva jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Kjøpte ett rust/hullfritt bagasjelokk så jeg kan bytte litt på å kjøre uten vinge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå