m-alpin Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Bytte med meg? + 20k fra meg? Hehe,ikke desperat å desverre ikke fasinert av preface. Skal ikke si noe på pågangen på pm heller her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Bare for å få noe bilder på side 3 så kommer et dårlig innskudd fra dagens lys i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Prisklasse du ser i da? Send gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Kan bare ta det her for jeg vet rett å slett ikke hva jeg slipper den for,er i tenkemodus disse dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Pen bil, har hatt en lik, som nå er ToreK her på forumet sitt, kjenner jeg savner den bilen! Har nooen 17" Alpina felger som hadde passet bra på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Pen bil, har hatt en lik, som nå er ToreK her på forumet sitt, kjenner jeg savner den bilen! Har nooen 17" Alpina felger som hadde passet bra på denne Kan jo ikke si det må være noe nedtur å gå til 320is da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Skal bli digg å få den ut av vinterlagring å montere nytt mtech2 ratt å kule m/lys. Å forhåpentligvis noen bedre bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 hvordan kobler du for å få strøm til lys i girkula? setter man en strømtyv på inntak til sigarettenneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Den kobler du inn på ACC, altså en ledning som kun får strøm når tenningen er på. De ligger bl.a en lilla ledning under rattstammen, og ACC ledningen til CD-spilleren kan også brukes. Eller så har du lyset i askebegeret bak og foran du kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 aha skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Har ikke sett på det ennå,men kjøpte med kabelsett til kula så regne med det er minste problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Pen bil, har hatt en lik, som nå er ToreK her på forumet sitt, kjenner jeg savner den bilen! Har nooen 17" Alpina felger som hadde passet bra på denne Kan jo ikke si det må være noe nedtur å gå til 320is da!! Hehe, har ikke oppdatert kjøretøy, den er solgt. Så er uten bil nå om dagene, men skal kjøpe iløpet av sommern/høsten. Pøs på med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Får desverre ikke tatt flere bilder før den er tatt ut fra lagring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Alle dere som sender pm`er at dere har lyst på kom heller med et tilbud så ser vi derfra,kan ikke få værre svar enn nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Var det du jeg møte på vassand guttane konsert i søgne i fjor sommer. Du var passasjer å ei dame som kjørte. Vis det er denne bilen så kan jeg skrive under på at denne er meget pen ! hadde en titt i motor rommet, en titt i cockpiten og en utvendig inspeskjon. Var ikke noe å sette fingeren på, mest som nytt fra butikk. Hadde lett tatt den hadde ikke vært for at jeg har en e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå