m-alpin Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 bilen er ikke solgt før penga er på konto, som sagt når jeg for solgt den 200sx jeg nettopp kjøpte meg som skal rettes så kjøper jeg bilen din.. å jeg er dønn seriøs å om den ikke er solgt før jeg får solgt nissan skiten før du selger da Yes,cash is king mye som kan diskuteres med de i hånda! Men innbytte i billigere bil med mellomlegg vurderes også siden samboeren er sur for at jeg har automat i 5`eren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Monterte helrøde mhw i forgårs,da alle skal ha sorte så Synes det ble bra jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Deili! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Ja,ikkesant bare å handle vettu Noen må jo ta denne med på e30 treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Monterte helrøde mhw i forgårs,da alle skal ha sorte så Synes det ble bra jeg.. http://images.bimmers.no/files/hfm0tthfioi9imc0jk9y.jpg De der kan umulig være orginale røde MHW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Nei,kanskje ikke men hva er det da? Er helt strøkne å ikke lakkert,men stusset litt på det da det er bmw logo på glasset. Disse lignet jo,men skjønner ikke tysk:http://cgi.ebay.de/BMW-E30-Ruckleuchten-/150597274339?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item23104c0ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 De er nok lakkert over selve blinklyset tenker jeg, for MHW er mye lysere rød på blinken enn de du har der. Og hvis det er BMW logo også, så er det jo ingen tvil Jeg skulle bytte til meg noen røde MHW av en på forumet en gang, og så fort jeg åpnet pakken så jeg at det var lakkerte originaler. BMW logo der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Jupps, det er nok som FTE sier. De originale har iallefall en litt lysere rødfarge på rygge- og blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrottes Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 meget intr i å kjøpe hvilken pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Jaja,da var denne solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Hvor mye ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Heldig ny eier! Hvor gikk den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Dukker nok opp en tråd etterhvert,men gikk til haugalandet å nye eier er her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå