Tronstad Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 topic says it all, passer speedo fra 520 sedan i en 523 stasjonsvogn? og hva skjer med km stand osv ? ligger den lagra i speedo så kmstand fra det nye blir stående ? eller er det lagret en annen plass i bilen ?
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Den må kodes om til bilen din. Kilometerstanden er lagret i både speedometer og f.eks lysmodul.
Tronstad Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 hva mener du kodes om ? sånn at de blir syncet sammen ? hva skjer om det ikke blir gjort ?
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Ja slik at det blir en del tilhørende din bil. Det skjer vel ikke annet enn at du viser feil kilometerstand og at du får en gul lysende prikk ved siden av kilometertelleren som indikerer kilometerstand juks.. Totalt sett, hvorfor spare en 500-lapp på å ikke gjøre det skikkelig med en gang..?` Fra mitt ståsted ville jeg aldri ha kjøpt en bil (i dette tilfellet din bil) hvor det er byttet instrumentpanel uten at dette er kodet om og gjort på rett vis.
Tronstad Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 nei nei er ikke min bil det er snakk om heller ( kjører bare 3ere ) kompis som har en og det er defekt, kun nysgjerrig på hva som måtte gjøres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå