Bimmerhansen Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Solgte bilen min i dag:( skal nå kjøpe meg ny bil, Her er kriteriene maks pris er 75.000kr. Skal ikke bruke 3 liter på mila, gjerne cab, eller coupe, manuell og km stand er maks 250.000. Ser helst at det er 4x4 eller bakhjulsstrekk, kan også være grevling hvis den har stor underholdningsfaktor;) LIker meget godt tyskerstuk og kunne tenke meg audi quattro, fin BMW, mr2, GTV, celica, GTI osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Audi S4 stasjonsvogn! Syke saker som går helt perverst med enkle grep! Ellers så får du en ganske fin E36 325 for den prisen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Audi S4 stasjonsvogn! Syke saker som går helt perverst med enkle grep! Ellers så får du en ganske fin E36 325 for den prisen også x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Ellers så får du en ganske fin E36 325 for den prisen også Har en meget pen E36 325IA. 50 lapper inkl. årsavgift nå før våren. Det er jo det du må ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hvis ikke kilometerstand spiller noen rolle så hadde jeg valgt denna: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27055029 Eller denna: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27469980 Hvis ikke så finnes det jo nok av billige S4er til under 70 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Kjøp min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Styr unna tomatkassa til S4, skal lite til før de ryker! 5trinns manuell er å anbefale Ellers så er det beste å finne en dønn original en S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Ellers så får du en ganske fin E36 325 for den prisen også Har en meget pen E36 325IA. 50 lapper inkl. årsavgift nå før våren. Det er jo det du må ha. skal nok ikke ha noe automat igjen denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Hvis ikke kilometerstand spiller noen rolle så hadde jeg valgt denna:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27055029 Eller denna: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27469980 Hvis ikke så finnes det jo nok av billige S4er til under 70 000 automat er uaktuelt, og 7-serie kan jeg vente noen år til med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Styr unna tomatkassa til S4, skal lite til før de ryker! 5trinns manuell er å anbefale Ellers så er det beste å finne en dønn original en S4 ja vet det, vil ha 6-trinns manuell skal jeg ha s4/s6 men hvordan er det med bensinforbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Styr unna tomatkassa til S4, skal lite til før de ryker! 5trinns manuell er å anbefale Ellers så er det beste å finne en dønn original en S4 ja vet det, vil ha 6-trinns manuell skal jeg ha s4/s6 men hvordan er det med bensinforbruk? 0.8 liter på mila ved langkjøring på den jeg hadde Og skal du begynne å trimme så er 5.trinns beste alternativ da denne tåler enda mer juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Styr unna tomatkassa til S4, skal lite til før de ryker! 5trinns manuell er å anbefale Ellers så er det beste å finne en dønn original en S4 ja vet det, vil ha 6-trinns manuell skal jeg ha s4/s6 men hvordan er det med bensinforbruk? 0.8 liter på mila ved langkjøring på den jeg hadde Og skal du begynne å trimme så er 5.trinns beste alternativ da denne tåler enda mer juling det var jo ikke ille da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Har sett litt på ett par a3 1,8 turbo, rundt 200 hk men dessverre framhjulstrekk. vurderer det litt. kjenner jeg meg rett så bytter jeg bil til vinteren igjen uansett, så da blir det bakhjulstrekk eller quattro da;) eller noe anna da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Er et helvete med 200hk på framhjula -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 framhjulstrekk. vurderer det litt. Må bare referere til en avatar på forumet. Kjøpe seg forhjulstrekker er mer som å kjøpe seg en klokke som går baklengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå