Eksos Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hartge, helt klart! Litt synd å ikke bruke BBS felgene også egentlig, er jo strøkne felger deluks de også. Men jeg mener iallefall at de hartge hjula klar E28 bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2011 Artig med så mange tilbakemld. jeg kommer snart med utebilder av doningen med begge oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Pene felger begge to, men min stemme er til Hartge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Lett Hartge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Må bli Hartge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 BBS, også selger du HARTGE felgene til meg hehe, neida! HARTGE uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 definitivt BBS syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Syns dette ble gromt!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Blir jo gromt men ;D Hartge er noe ikke alle har slengende på bilen sin. Ditt valg ;D Fett blir det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 nydeligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Blir jo gromt men ;D Hartge er noe ikke alle har slengende på bilen sin.Ditt valg ;D Fett blir det uansett! Kommer nok til og slenge på hartgene innimellom, om de ikke blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Der var den kommet ned på bakken igjen. Ble bra dette. Felgene ser bedre ut i virkeligheten en på bildene. Selge hartge felgene??? Da får du ringe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Godt du tok til fornuft, john... BBS er og blir peneste til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Godt du tok til fornuft, john... BBS er og blir peneste til bmw[/quoEr så enig så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Dette ble bare nydelig på en nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå